تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹

ساری – ایرنا - مركز مدیریت راه های استان مازندران محدودیت های ترافیكی در محورهای مواصلاتی این استان را برای پایان هفته جاری اعلام و گزارش داد از ساعت 15تا 23 فردا جمعه تردد انواع وسایل نقلیه سواری از مسیر كرج به مرزن آباد ممنوع است .

براساس گزارش این مركز ،تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 23 روز جمعه 17 دی ماه از مسیر مرزن آباد به كرج یك طرفه است .
در ادامه این گزارش ادامه است تردد انواع موتورسیكلت از ساعت 12 روز گذشته چهارشنبه تا 6 صبح شنبه 18 دی در محورهای كرج - چالوس ، هراز ، فیروزكوه به تهران و بالعكس ممنوع است .
تردد انواع وسایل نقلیه سنگین به استثنای خودروهای تریلی، كامیون و كامیونت های حاملین سوخت و مواد فاسد شدنی از محور كرج به چالوس و بالعكس ممنوع است.
**محورهای هراز و سوادكوه
تردد كلیه تریلی ها در محور هراز ممنوع است و تردد كامیون و كامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 22 روزهای چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه ممنوع است .
تردد تریلی ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی در محور فیروزكوه از ساعت 12 تا 22 روز جمعه از تهران به سمت قائمشهر و بالعكس ممنوع است .
مدیریت راه های استان مازندران همچنین وضعیت ترافیكی محورهای هراز از مسیر جنوب به شمال از منطقه پلور تا گزنك را نیمه سنگین اعلام كرد .
همچنین ترافیك در مسیر كندوان ، كیاسر و سوادكوه روان و عادی است .
كندوان ، هراز و فیروزه كوه سه جاده اصلی مازندران است كه این استان را به پایتخت و مناطق غربی كشور وصل می كند.
این سه محور شلوغ ترین جاده های مازندران در روزهای منتهی به تعطیلات اخر هفته است.
خبرنگار: فاطمه قنبری قادیكلایی ** انتشاردهنده:سید محسن حسن نیا
2096/1899