بجنورد- ايرنا- رييس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي خراسان شمالي از كشف كالاي قاچاق به ارزش يك ميليارد و 482 ميليون ريال در بجنورد خبر داد و گفت: در اين رابطه 21 متهم دستگير شدند.

به گزارش ايرنا به نقل از پايگاه خبري پليس در روز يكشنبه، سرهنگ رضا عرب زاده با تشريح اين خبر گفت: در راستاي اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و مبارزه با قاچاق كالا، مأموران پليس آگاهي با هماهنگي قضائي از انبارهاي شهرستان بجنورد بازرسي كردند.
اين مقام انتظامي افزود: در بازرسي هاي انجام شده انواع كالاهاي قاچاق شامل سيلندر خارجي، فرآورده نفتي، ماشين حساب، باطري، لوازم التحرير و لوازم آرايشي و بهداشتي خارجي كشف شد.
رييس پليس آگاهي خراسان شمالي با اشاره به اينكه برخورد با سودجويان و مقابله با قاچاقچيان كالا به صورت مستمر در دستوركار پليس قرار دارد از شهروندان خواست در صورت مشاهده فروش و توزيع كالاهاي قاچاق توسط افراد فرصت طلب و سودجو، موضوع را از طريق مركز فوريت هاي پليسي 110 به پليس اطلاع دهند.
استان خراسان شمالي در حد فاصل استان هاي شمالي به مشهد مقدس واقع است. اين استان همچنين از طريق شهرستان سبزوار با استان هاي جنوبي كشور در ارتباط است.
7183/ 6042 خبرنگار:مرضيه اردكام ** انتشاردهنده: سيدحسين قدسي