مهاباد- ايرنا- شخصي كه پسر عموي خود را به قتل رسانده بود در يكي از روستاهاي مهاباد شناسايي و دستگير شد.

سرپرست فرماندهي انتظامي شهرستان سردشت روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: چندي پيش شخصي كه به خاطر اختلاف مالي پسر عموي خود را كشته و متواري شده بود در يكي از روستاهاي مهاباد دستگير شد.
سرهنگ فيض الله عليزاده افزود: قاتل روز گذشته در جريان كار اطلاعاتي دقيق نيروهاي انتظامي شهرستان و با هماهنگي دستگاه قضايي در حالي كه در منزل يكي از اقوامش مخفي شده بود دستگير و پس از تشكيل پرونده روانه دادگاه سردشت شد.
وي با اشاره به جزئيات اين قتل اظهار كرد: قاتل 22 ساله در 2دي امسال با حضور در درب منزل مقتول در بلوار شلماش و بالا گرفتن نزاع و درگيري با مقتول، پسر عموي خود را از ناحيه قفسه سينه مورد اصابت ضربه چاقو قرار داد.
سرهنگ عليزاده گفت: مقتول بلافاصله به اورژانس بيمارستان امام خميني (ره) سردشت منتقل شد اما متاسفانه به دليل شدت جراحت جان خود را از دست داد.
وي در رابطه با سابقه دار بودن قاتل بيان كرد: قاتل مجرد و سابقه يك فقره نزاع و درگيري داشته و سابقه زنداني شدن را هم داشته است.
مقتول 35 ساله و صاحب 3 فرزند بوده است.
شهرستان سردشت با جمعيت 120 هزار نفر در جنوب آذربايجان غربي قرار گرفته و هم مرز با اقليم كردستان عراق است.
مهمترين اخبار ايرناي كشور، آذربايجان غربي و مهاباد را به صورت لحظه به لحظه از كانال خبري تلگرام اين رسانه به آدرسirna_newsmahabad@دريافت كنيد.
7562/3093**انتشار دهنده: پيمان پاكزاد