رشت- ايرنا- مديركل راه و شهرسازي گيلان از افتتاح يكهزار و 380 واحد مسكن مهر طي دهه مبارك فجر در استان خبر داد.

به گزارش چهارشنبه شب روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي گيلان به ايرنا، علي خاوري افزود: از 51 هزار و 411 واحد مسكن مهر استان گيلان تاكنون 40 هزار و 979 واحد تحويل متقاضيان شده است.
وي اضافه كرد: در مجموع از 10 هزار و 432 واحد ، با عنايت به سياست هاي وزارت راه و شهرسازي در تكميل و اتمام ساخت واحدهاي باقيمانده مسكن مهر يكهزار و 380 واحد ديگر نيز طي دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.
وي افزود:‌ در سايت مسكن مهر رشت يكهزار و چهار واحد آماده بهره برداري است كه در آن، امكانات روبنايي مانند مدرسه، مسجد و واحدهاي تجاري وجود دارد.
مديركل راه و شهرسازي استان گيلان افزود: پروژه‌هاي مسكن مهر آماده افتتاح استان گيلان در شهرهاي بالاي 25 هزار نفر در بخش تعهدات دولت اعم از قراردادهاي تفاهمنامه سه جانبه ، چهار جانبه ، تعاوني و خودمالك ، يكهزار و 380 واحد در شهرهاي رشت ، آستانه ، تالش ، لنگرود ، انزلي ، لوشان ، و فومن و با هزينه اي بالغ بر 932 ميليون و 400 هزار ريال در دهه مباركه فجر سالجاري به بهره برداري خواهد رسيد
مديركل راه و شهرسازي استان گيلان در پايان ابراز اميدواري كرد بهره‌برداري از اين واحدها بتواند مشكل بخش زيادي از متقاضيان مسكن را برطرف كند.
دريافت خبر: مريم سليماني ** انتشار : نصراله ابراهيمي
7296/6070