شیراز- ایرنا- فرماندار شیراز و سه تن از نمایندگان مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستاهای بخش زرقان به بررسی مشكلات و خواسته های مردم این مناطق پرداختند.

به گزارش دریافتی جمعه ایرنا از روابط عمومی فرمانداری شیراز، حیدر عالیشوندی فرماندار شیراز را در این بازدید، فرج الله رجبی، مسعود رضایی و علی اكبری نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی و شمار دیگری از مسئولان استانی و محلی همراهی می كردند.
بر اساس این گزارش، مسئولان و نمایندگان شیراز در مجلس در دهستان رحمت آباد و منطقه بندامیر بخش زرقان، پای حرف دل روستاییان نشستند و مشكلات آنها را بررسی كردند.
بر این اساس، مدیریت منابع آبی با توجه به خشكسالی، ارتقای بخش زرقان در تقسیمات كشوری و حل مسائل اشتغال و معیشت فرهنگیان از خواسته های طرح شده از سوی مردم این مناطق بود.
نمایندگان مجلس حاضر در این بازدید نیز با تاكید بر پیگیری خواسته های روستاییان، بخش مهمی از مشكلات اقتصادی كشور را میراث دولت قبل دانستند و نقاط قوت و مزیت های برجام در گره گشایی از مشكلات فراروی كشور را تشریح كردند.
حضور در مسجد جامع شهر لپویی و گفت و گو با مردم، بازدید از برخی واحدهای صنعتی منطقه و برگزاری جلسه ای با هدف حل مسائل و مشكلات این منطقه از دیگر برنامه های این بازدید بود كه شامگاه پنجشنبه پایان یافت.
در حاشیه این بازدید،‌ عملیات اجرایی طرح نوسازی ساختمان شبكه بهداشت زرقان با اعتباری افزون بر 15 میلیارد ریال آغاز شد.
بخش زرقان در 25 كیلومتری شمال شیراز واقع است.
7368 / 2027
تنظیم كننده:‌حمیدرضا خلیقی **‌انتشاردهنده:‌سیداحمد نجفی