به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري كرمان عليرضا رزم حسيني صبح يكشنبه به همراه مديركل دفتر مديريت عملكرد، بازرسي و امور حقوقي استانداري كرمان با حضور در مركز ارتباط مردم با دولت (سامد)، ضمن رسيدگي به مشكلات تعدادي از شهروندان به صورت تلفني، از نزديك روند پاسخگويي كارشناسان تلفن 111 را ارزيابي كرد.
نماينده عالي دولت يازدهم در استان كرمان ضمن گفت و گو با كارشناسان سامد، موضوعاتي چون پيگيري بيش از پيش درخواست هاي به حق مردم از مبادي قانوني، تعامل و همكاري دستگاه هاي اجرايي استان در رسيدگي و پاسخگويي به درخواست ها و شكايات مردم و تكريم ارباب رجوع را خواستار شد.
**برقراري 180 تماس به صورت روزانه با سامد
مدير مركز سامد استانداري كرمان در اين بازديد با بيان اينكه به طور ميانگين روزانه 180 تماس مرتبط با اين مركز برقرار مي شود گفت: پس از تماس تلفني هم استاني هاي سراسر استان با سامانه 111، كارشناسان خدمات رساني و مشاوره نيز ارائه خواهند كرد.
سجاد پورخراساني از برقراري حدود 50 تماس غيرمرتبط با مركز ارتباط مردم با دولت (سامد) خبر داد و افزود: همشهريان پس از برقراري ارتباط تلفني با سامانه 111، مسائل مورد نظر خود را مطرح و سپس با دريافت كد رهگيري آن را تا مرحله نهايي دنبال مي كنند.
وي با تاكيد بر اينكه از ابتداي امسال تاكنون تعداد 127 هزار و 191 تماس مرتبط توسط همكاران اين مركز پاسخگويي شده است اظهار كرد: از اين مجموع تعداد 110 هزار و 171 مورد ثبت و شماره پيگيري دريافت كرده اند.
هدف سامانه الكترونيكي ارتباط مردم با دولت (سامد)، ثبت و نظارت بر دريافت درخواست ها، شكايت ها، گزارش ها، پيشنهادها و انتقادهاي هم استاني ها در سراسر استان است كه همشهريان مي توانند از طريق تلفن 111، اين موارد را با رياست جمهوري، استاندار كرمان و ساير مسئولان دولتي مطرح و پيگيري كنند.
خبرنگار: داود رجبي بهجت ** انتشار دهنده: رسول محمدحسني
7437/3028
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
كرمان - ايرنا - استاندار كرمان در مركز ارتباط مردم با دولت (سامد) به درخواست هاي شماري از مردم رسيدگي كرد و گفت: سامانه ارتباطي سامد پل ارتباطي بين مردم و دولت براي رسيدگي به مشكلات شهروندان است.