جيرفت - ايرنا - مدير روابط عمومي و ارتباطات دادگستري كل استان كرمان گفت: رئيس كل دادگستري كرمان با حضور در شهرستان جيرفت به مدت 6 ساعت به مشكلات قضايي و حقوقي 216 نفر از مردم شهرستان هاي جيرفت و عنبرآباد رسيدگي كرد.

محمد بصيريان روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: رئيس كل دادگستري كرمان براي آغاز عمليات اجرايي ساختمان دادگستري هاي شهرستان هاي قلعه گنج و رودبارجنوب و ديدار با مردم جيرفت و عنبرآباد به مدت سه روز به جنوب استان سفر كرده است.
وي خاطرنشان كرد: ديدار يدالله موحد صبح امروز با حضور در محل دادگستري شهرستان جيرفت آغاز و در اين ملاقات به مسائلي از قبيل مشكلات مربوط به زندانيان، تبديل قرار، اعسار و تسريع در رسيدگي پرداخته شد و مسائل مختلف ديگر نيز در درخواست هاي مردمي بود كه در جهت حل و فصل همه مسائل مطرح شده دستور مساعد قانوني صادر شد.
وي هدف از اين ديدار را جلوگيري از سفر 220 كيلومتري مردم به مركز استان و اتلاف وقت آنان بيان كرد و گفت: نخستين بار است كه بالاترين مقام قضايي استان كرمان در اين شهرستان براي ملاقات با مردم حضور پيدا كرده است.
شهرستان جيرفت با 280 هزار نفر جمعيت از چهار بخش مركزي، اسماعيلي، ساردوئيه و جبالبارز تشكيل شده و در فاصله 230 كيلومتري جنوب كرمان واقع است.
خبرنگار: روح الله صائب ** انتشار دهنده: رسول محمدحسني
6003/3028