رشت - ايرنا - تيمي از دوچرخه سواران به منظور همدردي با آتش نشانان فداكار حادثه پلاسكو و آتش نشانان كشورمان، از آتش نشاني شهرستان لاهيجان تا سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري رشت را ركاب زدند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، تيم هفت نفره دو چرخه سواري به همراه يك تيم آتش نشان شهرداري لاهيجان شامل چهار نفر به منظور همدردي با شهداي فداكار حادثه پلاسكو تهران و ابراز همدردي با خانواده هاي شهداي آتش نشان اين حركت نمادين را انجام دادند.
اين دوچرخه سواران روز سه شنبه با حضور در ايستگاه شماره پنج سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري رشت واقع در ميدان رازي، با اهدا گل به آتش نشانان اين كلانشهر، ياد و خاطره آتش نشانان شهيد و فداكار حادثه پلاسكو را گرامي داشتند.
ساختمان تجاري پلاسكو پنجشنبه گذشته دچار حريق شد و به دليل حجم گسترده آتش و فرسودگي، فرو ريخت كه در پي اين حادثه، تعدادي از آتش نشانان فداكار زير آوار ماندند.
شهروندان رشتي در اين مدت با حضور در ايستگاه هاي 12 گانه سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري رشت ، با اهداء گل و روشن كردن شمع همدردي شان را با آتش نشانان فداكار حادثه پلاسكو ابزار كردند.
علاوه بر شهروندان كودكان، دانش آموزان، كاركنان و مديران برخي از دستگاه ها با حضور در سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري رشت، ياد و خاطره شهداي فداكار آتش نشان در اين حادثه را گرامي داشتند.
سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري كلانشهر رشت، 12ايستگاه آتش نشاني دارد.
خبرنگار: شادي خورشيدي سدهي ** انتشاردهنده: كبيري
7286/2007