يزد - ايرنا - تيم يزد شامگاه جمعه مقام قهرماني سومين المپياد ورزشي استان در رشته پهلواني و باستاني را كسب كرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، اين مسابقات به حضور 120باستاني كار از 9 شهرستان استان در قالب 15 تيم به مدت يك روز در سالن ورزشي آهنشهر شهرستان بافق برگزار شد .
در اين مسابقات ورزشكاران بصورت تيمي و انفرادي در هفت رشته شامل ميل ، سنگ ،كباده ، چرخ تيز ، چرخ چمني ، ميانداري انفرادي و مرشدي با هم رقابت پرداختند .
ورزشكاران باستاني كار سراسر استان يزد در اين المپياد فرهنگي ورزشي به ميزباني هيات پهلواني و باستاني شهرستان بافق در دو گروه سني نونهالان و نوجوانان اقدام به هنرنمايي كردند.
در پايان و در مجموع امتيازات تيمي شهرستان هاي يزد ، اردكان و ميبد به ترتيب مقام هاي اول تا سوم را كسب كردند و به نفرات برتر لوح، كاپ ، حكم و مدال تقديم شد.
در اين المپياد ورزشي در مدت دو ماه ورزشكاران در بخش آقايان در رشته هاي واليبال ، دووميداني ، شنا ، بدمينتون ، اسكيت ، تنيس روي ميز ، ژيمناستيك ، تيراندازي با كمان ، تكواندو، پهلواني و زورخانه اي ، دوچرخه سواري و هندبال با هم به رقابت مي پردازند.
همچنين مسابقات در بخش بانوان در رشته هاي دووميداني ، واليبال ، شنا ، بدمينتون ، اسكيت ، تنيس روي ميز ، ژيمناستيك ، تيراندازي با كمان ، كاراته ، كشتي آليش و شمشيربازي برگزار مي شود.
7536/6197 خبرنگار:كاظم سبحان زاده**انتشار: محمدحسين فلاح تفتي
irnayazdd@