نوشهر- ايرنا- سرپرست اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي چالوس اعلام كرد كه جاده چالوس به كرج به علت بارش شديد برف و سقوط بهمن تا اطلاع ثانوي مسدود شد.

مهدي صفايي شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود : تاكنون چهار بهمن سنگين در حوزه استحفاظي مازندران رخ داده است كه با تلاش ماموران راهداري چالوس پاكسازي شده است.
وي تصريح كرد: نيروهاي راهداري مستقر در اين مسير عمليات نمك پاشي و برف روبي را انجام دادند و در حال حاضر مشكلي خاصي در منطقه وجود ندارد.
سرپرست اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي چالوس افزود: در حال حاضر بارش برف در اين محور ادامه دارد و بارش برف در حوزه استحفاظي استان البرز نيز با شدت بيشتري در حال باريدن است.
به گفته وي، از عصر امروز تاكنون تعداد زيادي بهمن در حوزه استحفاظي البرز سقوط كرده و براي كمك به راهداري البرز يك دستگاه بلدوزر به آن منطقه اعزام شده است.
بر اساس اعلام پليس راه كشور محور كرج - چالوس در استان هاي البرز و مازندران براي ايمن سازي تونل اميركبير تا تاريخ 20 اسفند 1395 روزهاي شنبه ، يكشنبه ، دوشنبه ، سه شنبه هر هفته به استثناي روزهاي تعطيل رسمي و روز قبل و بعد از تعطيلات چند روزه از ساعت 20 الي ساعت 05:30 بامداد روز بعد مسدود مي باشد.
بر اساس اعلام هواشناسي سياه بيشه در حال حاضر بارش برف در محور كندوان با شدت ادامه دارد و دماي هوا در اين منطقه 3 درجه زير صفر مي باشد.
جمعه شب نيز به دليل بارش شديد برف محور چالوس به كرج به دليل احتمال سقوط بهمن مسدود شده بود كه صبح امروز (شنبه ) بازگشايي شد.
از طول مسير حدود 180 كيلومتري جاده كرج - چالوس حدود نيمي از آن مربوط به حوزه استان مازندران است.
خبرنگار: مهدي ابراهيم پور ** انتشار دهنده : حسن فلاحتي
1654/1602/