نوشهر - ايرنا - امام جمعه نوشهر، انقلاب اسلامي ايران را نشات گرفته از فرهنگ فاطمي دانست و گفت: با ولايتمداري و ترويج فرهنگ فاطمي انقلاب اسلامي در برابر تمامي ترفندهاي دشمنان بيمه مي شود.

به گزارش خبرنگار ايرنا، حجت الاسلام محمود مشايخ روز سه شنبه در آئين نواخت زنگ انقلاب در مدرسه متوسطه اول شاهد نوشهر با تبريك ايام الله دهه فجر اظهار داشت: مردم با تلاش، جانفشاني و تبعيت از امام راحل(ره) اين انقلاب را به پيروزي رساندند و استقلال و آزادي را بدست آوردند.
وي تصريح كرد: استكبار جهاني و ايادي سرسپرده آنها به شيوه هاي مختلف در صدد ضربه زدن به نظام جمهوري اسلامي به ويژه با تغيير هويت نسل آينده ساز هستند.
امام جمعه نوشهر خاطر نشان كرد: دشمنان دست از ددمنشي هاي خود عليه نظام جمهوري اسلامي بر نداشته و همواره بر دامنه آنها افزوده اند.
حجت الاسلام مشايخ افزود: امروز نيز در فضاي مجازي با القاي شبهه و بدبيني نسبت به روحانيت و نظام به دنبال آسيب وارد كردن به نظام اسلامي مي باشند.
امام جمعه نوشهر افزود: به بركت عزت و بصيرت فاطمي، نظام جمهوري اسلامي مانند كوهي استوار در مقابل سياستهاي مستكبرانه دشمنان ايستاده است و با وجود ناامني در كشورهاي مختلف، ايران به كانون ثبات و امنيت منطقه تبديل شده است.
وي با تسليت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) خواستار حركت مردم و مسئولان در مسير حضرت فاطمه زهرا (س) و ائمه معصومين (ع) شد.
مشايخ افزود: تا زماني كه از فرهنگ فاطمي يعني ولايتمداري پيروي كنيم، دشمنان به اهداف خود نخواهند رسيد.
نورالدين كوچ پيده، رئيس آموزش و پرورش شهرستان نوشهر نيز در اين آئين، مدرسه شاهد را قدمگاه خانواده شهدا دانست و گفت: در طرح تعالي مديريت مدارس ، مدرسه متوسطه شاهد نوشهر در بين مدارس كشور موفق به كسب رتبه ممتاز شد.
زنگ انقلاب به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامي در مدارس نوشهر با حضور فرماندار و مسئولان شهرستاني به صورت نمادين در مدرسه متوسطه اول شاهد نوشهر نواخته شد.
تعداد 18 هزار دانش آموز در شهرستان نوشهر مشغول تحصيل هستند.
خبرنگار: سيدمحمد اكبرموسوي**انتشار دهنده:سيد محسن حسن نيا
1899/1295/ 1602/