اصفهان- ايرنا- براثر مسموميت با گاز منوكسيدكربن در 24 ساعت گذشته 15 نفر در استان اصفهان مسموم و راهي بيمارستان شدند.

به گزارش ايرنا، مدير حوادث و فوريت هاي پزشكي استان اصفهان به خبرنگار ايرنا گفت: ساعت 11 و 30 دقيقه جمعه سه خانم حدود 50 ساله به دليل استنشاق گاز منوكسيدكربن در حمامي در خيابان نظر غربي مسموم و با حضور تكنسين هاي اورزانس 115 با آمبولانس به بيمارستان الزهرا (س) منتقل شدند.
دكتر غفور راستين همچنين افزود: عصر جمعه يك مرد 47، خانم 17 و دو كودك 13 و سه ساله از اعضاي يك خانواده به دليل استنشاق منوكسيدكربن حاصل از احتراق بخاري در منزلي در خيابان 15 خرداد چادگان دچار مسموميت شدند كه پس از دريافت خدمات درماني اوليه به بيمارستان بوعلي چادگان منتقل شدند.
وي همچنين درباره حادثه ديگري كه در روستاي مشهد كاوه چادگان رخ داد بيان كرد: در اين حادثه سه مرد و سه خانم به دليل نقص در لوله بخاري دچار مسموميت با گاز منوكسيد كربن شدند كه پس از اعلام به اورژانس 115، دو واحد امدادي از اورژانس و هلال احمر به محل اعزام شدند و مصدومان حادثه را به بيمارستان بوعلي چادگان منتقل كردند.
مدير حوادث و فوريت هاي پزشكي استان اصفهان همچنين گفت: پنجشنبه شب يك خانم و يك آقا در خانه اصفهان به دليل نقص فني در بخاري و انتشار گاز منوكسيدكربن مسموم شدند كه پس از حضور تكنسين هاي اورژانس در محل و دريافت اكسيژن و مراقبت هاي اورژانسي به وسيله اورژانس به بيمارستان عيسي بن مريم (س) منتقل شدند.
ت/7135 ** خبرنگار: فرزانه سادات مدنيون * انتشاردهنده: سلطانمرادي