زنجان - ايرنا - فرمانده سپاه انصارالمهدي (عج) استان زنجان گفت: مردم زنجان همگام با ديگر ملت قهرمان و شهيدپرور ايران با حضور پرشور در مراسم راهپيمايي روز 22 بهمن، پاسخ ياوه گويان را دادند.

سردار جهانبخش كرمي، شامگاه جمعه /22 بهمن جاري/ در يادواره شهدا مجاهدان بصير، مدافعان حرم كه با حضور سردار سرتيپ يعقوب زهدي معاون مركز تحقيقات راهبردي دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح ايران، در حسينيه فاطمه الزهرا(س) سپاه انصارالمهدي(عج) زنجان برگزار شد افزود: مردم اين استان با شركت گسترده در اين راهپيمايي، حضور هميشگي خود در صحنه را به عينه براي دشمنان به نمايش گذاشتند.
وي به سلحشوري و رشادتهاي رزمندگان اسلام در طول هشت سال جنگ تحميلي و نابرابر اشاره و اظهار كرد: سردار زهدي نيز كه فرمانده توپخانه سپاه پاسداران در زمان جنگ تحميلي بود از يادگاران هشت سال دفاع مقدس است و در عملياتهاي مختلف حضور داشت و خاطرات زيادي نيز از جنگ هشت ساله و همرزمان خود در دل دارد.
سردار كرمي ادامه داد: يادگاران دوران دفاع مقدس در جبهه هاي حق عليه باطل، با از خودگذشتگي و مقاومت در برابر نيروهاي رژيم صدام و حاميان اين رژيم، حماسه هاي جاويد و ماندگار خلق كردند كه هرگز فراموش نخواهد شد.
فرمانده سپاه انصارالمهدي (عج) استان زنجان، گفت: در دوران دفاع مقدس، بسياري از رزمندگان كه با خدا عهد و پيمان بسته بودند به عهد خود وفا كردند و در راه دفاع از دين و قرآن به درجه رفيع شهادت نايل آمدند و امروز نيز شما بسيجيان به حتم ادامه دهنده راه شهدا هستيد.
يادواره شهدا مجاهدان بصير، مدافعان حرم با حضور جمعي از خانواده شهدا و شماري از مردم و مسئولان اين استان و سردار سرتيپ يعقوب زهدي معاون مركز تحقيقات راهبردي دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح ايران، برگزار شد.
597/6085
خبرنگار: پرويز غفاري ** انتشار دهنده: رويا رفيعي