كرمانشاه- ايرنا- نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه كرمانشاه با قدرداني از حضور پرشور ملت ايران و مردم آگاه و با بصير استان كرمانشاه در راهپيمايي 22 بهمن امسال گفت: ملت ايران در اين راهپيمايي حماسه بزرگ ديگري را رقم زدند كه موجب بهت و حيرت جهانيان شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، آيت الله مصطفي علما در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه در مسجد جامع كرمانشاه با بيان اينكه ملت ايران بار ديگر در سالگرد پيروزي انقلاب قدرت خود را به رُخ جهانيان كشاندند، افزود: اين حضور در سي و هشتمين سالگرد پيروزي انقلاب نشان از تعهد، علاقه و دلبستگي ملت ايران به انقلاب و نظام دارد.
او به قدرداني رهبر معظم انقلاب از ملت ايران براي حضور پرشور در خلق اين حماسه اشاره كرد و گفت: ملت ايران همواره با آگاهي و بصيرت صحنه هاي بزرگي خلق مي كنند و مسوولان هم بايد به فكر مسايل و مشكلات مردم باشند.
وي بيكاري را يكي از مهمترين مشكلات مردم استان كرمانشاه دانست و تاكيد كرد كه مسوولان بايد رفع اين معضل را در اولويت كاري خود قرار دهند.
امام جمعه كرمانشاه همچنين در ادامه خطبه ها به مناسبت هاي اين ماه و 29 بهمن سالروز قيام مردم تبريز در مقابل اهانت روزنامه اطلاعات و پاسخ قاطع امام (ره) و همچنين اول اسفند سالروز حمله جنگده هوايي عراقي به هواپيماي مسافربري كشورمان و شهادت تعدادي از روحانيان و نامگذاري اين روز به عنوان روحانيت و دفاع مقدس اشاره كرد و اين 2 روز را گرامي داشت.
آيت الله علما همچنين در ادامه با دعوت مسلمانان به تقوا و عمل صالح خواستار نزديكي هرچه بيشتر اهل ايمان به خداوند و پياده كردن احكام نوراني اسلام در زندگي شد و گفت: مومنان براي سعادت در زندگي دنيوي و اخروي بايد همواره در حال سجده، قيام و شب زنده داري باشند.
آيت الله علما به فرمايش حضرت علي (ع) در مورد تقوا اشاره كرد و افزود: اميرالمومنين (ع) تقوا را مايه شرافت و بزرگي انسان مي دانست و هركسي كه تقوا پيشه كند در دنيا و آخرت سعادتمند مي شود.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نويدي ** انتشار دهنده:علي مولوي