رشت - ایرنا - مسابقات پرورش اندام و بادی كلاسیك قهرمانی كشور و انتخابی تیم ملی ، از روز پنجشنبه در رشت آغاز شد.

رئیس هیات پرورش اندام ، پرس سینه و پاورلیفتینگ استان گیلان در باره برگزاری این مسابقات گفت: در این دوره از رقابت ها ، بیش از 450 ورزشكار این رشته از استان های مختلف كشور حضور دارند.
مهران شفق پور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ورزشكاران شركت كننده در این دوره از رقابت ها ، در رده های سنی جوانان ، بزرگسالان و پیشكسوتان و در رشته های پرورش اندام ، فیزیك و بادی كلاسیك با هم به رقابت می پردازند.
وی اظهار كرد: مسابقات پرورش اندام در 10 وزن ، رقابت های بادی كلاسیك در هشت رده قدی و مسابقات بخش فیزیك نیز در چهار رده برگزار می شود ، پیشكسوتان نیز در 2 رده سنی و جوانان شركت كننده هم در 2 رده وزنی با هم به رقابت خواهند پرداخت.
شفق پور ادامه داد: در پایان ، نفرات برتر رقابت های پرورش اندام و بادی كلاسیك قهرمانی كشور انتخاب و به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد تا در رقابت های مختلف برون مرزی حضور یابند.
رئیس هیات پرورش اندام، پرس سینه و پاورلیفتینگ استان گیلان بیان كرد: رقابت های پرورش اندام و بادی كلاسیك قهرمانی كشور و انتخابی تیم ملی به مدت 2 روز در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت ادامه می یابد.
در استان گیلان حدود 13 هزار ورزشكار به صورت سازمان یافته در رشته های ورزشی بدنسازی و پرورش اندام ، در 2 بخش آقایان و بانوان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070