تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳

خرم آباد - ايرنا - رئيس اداره راهداري و حمل نقل شهرستان دلفان گفت: از ابتداي فصل بارشهاي زمستاني تاكنون بيش از پنج ميليون متر مكعب عمليات برف روبي در اين شهرستان انجام شده است.

نا صر خوشرو روز دوشنبه در گفت و گو با ايرنا با بيان اينكه 35 نفر از راهداران به همراه 31 دستگاه ماشين الات سبك و سنگيين در اين ايام در محورهاي اصلي روستايي و عشايري شهرستان فعاليت داشته اند ، افزود: از ابتداي فصل زمستان تاكنون براي جلوگيري از يخبندان جاده ها 2 هزار و 800 تن شن و ماسه نيز مصرف شده است.
در شهرستان دلفان 130 كيلومتر راه اصلي و 900 كيلومتر راه روستايي وجود دارد.

**رئيس سازمان صنعت ، معدن و تجارت لرستان گفت: سه واحد صنفي متخلف در شهرستان خرم آباد با تشكيل پرونده تخلفاتي به ارزش بيش از 142 ميليون ريال به تعزيرات حكومتي معرفي شدند.
رضا صفي خاني افزود: در بازرسي از واحدهاي صنعتي خوراك دام و طيور شهرستان سلسله 2 واحد به علت تقلب در توليد كنستانتره دامي متخلف شناخته شدند كه پرونده تخلفاتي به ميزان 124 ميليون و 150 هزار ريال تشكيل و به تعزيرات حكومتي ارسال شد.
وي ادامه داد: همچنين براساس شكايت رسيده و بازرسي به عمل آمده، سرپرستي يكي از بانك هاي شهرستان خرم آباد به علت گرانفروشي يك دستگاه خودپرداز متخلف شناخته شده و پرونده تخلفاتي به ميزان 184ميليون 200 هزار ريال تشكيل و به تعزيرات حكومتي ارسال شد.

** طي حكمي از سوي مديرعامل شركت آبفاي استان لرستان ، شهاب محمودي به سمت رييس جديد شركت آب و فاضلاب شهري پلدختر منصوب و در مراسمي معرفي شد.
در اين مراسم از خدمات يك سال و چهار ماهه شمس الدين صارمي نژاد مديريت سابق شركت آب و فاضلاب شهري پلدختر قدرداني و شهاب محمودي به عنوان رييس جديد اين شركت معرفي شد.
شهاب محمودي داراي 22 سال مسووليت در شركت آب و فاضلاب شهري پلدختر و داراي ليسانس مديريت بازرگاني و دانشجوي مهندسي عمران و مسووليت هاي مختلفي از جمله امور مشتركين ،حسابدار ، كارپرداز و كمك كارشناس مالي ، كارشناس برنامه ريزي و به مدت دو سال جانشين مدير را در كارنامه كاري خود دارد.
7272/7270/3210/6060
خبرنگاران: علي معظمي - فاطمه مهرابي - محمد ياراحمدي **انتشاردهنده:محمد عليدوستي