زاهدان - ایرنا - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: بامداد جمعه با تلاش یگان های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، فردی كه به دلیل اختلافات خانوادگی معلمی را در شهرستان سراوان با شلیك گلوله به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

به گزارش مركز اطلاع رسانی پلیس، سردار حسین رحیمی روز جمعه اظهار داشت: در پی قتل مسلحانه معلمی در شهرستان سراوان در تاریخ پنجم اسفند امسال، كارآگاهان پلیس بررسی موضوع را آغاز كردند.
وی افزود: كارآگاهان پلیس پس از وقوع این قتل با پایش های میدانی، سرنخ هایی از اختلافات قومی و خانوادگی در وقوع این قتل به دست آوردند و در ساعات اولیه هویت متهم فراری را كه از بستگان مقتول بوده، شناسایی كردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینكه متهم به قتل دارای سوابق كیفری از جمله اعتیاد به مواد مخدر و سرقت بوده، تصریح كرد: طی اقدامات فنی و اشراف یگان های اطلاعاتی پلیس، تمام محل های تردد احتمالی این متهم مسلح به صورت نامحسوس زیر نظر قرار گرفت.
وی ادامه داد:در پی این اقدامات،متهم فراری بامداد امروز در منزلی در حاشیه شهرستان سراوان به همراه فردی كه در اختفای وی همكاری داشت در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.
سردار رحیمی افزود: متهم در تحقیقات تخصصی كارآگاهان پلیس به انجام قتل این معلم اعتراف و انگیزه خود را از قتل اختلافات خانوادگی با مقتول عنوان كرد.
ایوب حسین زهی» فرهنگی ساكن منطقه گشت شهرستان سراوان در جنوب شرق استان پنجم اسفند ماه در منزلش به قتل رسید.
سراوان مركز این شهرستان در 347 كیلومتری جنوب شرق زاهدان مركز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
3042** دریافت كننده محدثه حیدری گرجی ** انتشاردهنده: زهرا هجینی نژاد