رشت - ايرنا - معاون عمليات سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري رشت از مرگ دو نفر و مجروح شدن دو نفر ديگر به دليل برخورد شديد خودرو به درخت در كفته رود رشت خبر داد.

به گزارش عصر شنبه روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري رشت به خبرگزاري ايرنا ، شهرام مومني افزود: يك مورد تصادف براي امدادرساني ظهر امروز (شنبه) به مركز ستاد فرماندهي 125 آتشنشاني رشت اطلاع داده شد كه بلافاصله يك دستگاه خودروي اطفاي حريق و نجات به همراه سه آتش نشان از ايستگاه چهار به محل حادثه در جاده پيربازار و كفته رود اعزام شدند.
وي اظهار داشت: در محل حادثه يك دستگاه خودروي سواري تيبا كه به دلايلي پس از انحراف از جاده و برخورد با درخت به حاشيه خيابان پرتاب شده بود، مشاهده شد كه سه نفر از سرنشينان اين خودرو محبوس شده بودند.
وي با اشاره به اين كه آتش نشانان به وسيله دستگاه هاي نجات نسبت به خروج افراد محبوس شده اقدام كردند، تصريح كرد: در اين حادثه راننده مرد و يك خانم جان خود را از دست دادند.
مومني بيان داشت: همچنين يك سرنشين زن اين خودرو به دليل شدت جراحات و صدمات وارده توسط عوامل اورژانس به بيمارستان پورسيناي رشت منتقل و بستري و ديگر سرنشين اين خودرو كه دچار جراحات جزئي شده بود، در محل حادثه مداوا شد.
سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري كلانشهر رشت داراي 12 ايستگاه آتش نشاني است و بر اساس آخرين آمار، تعداد نيروها در اين سازمان 327 نفر است.
خبرنگار: شادي خورشيدي سدهي ** انتشاردهنده: كبيري
7286/2007