زاهدان - ايرنا - فرمانده مرزباني سيستان و بلوچستان گفت كه يك تن و 197كيلوگرم انواع مواد مخدر در عمليات ماموران مرزباني در مزرهاي اين استان كشف شد .

به گزارش روز سه شنبه ايرنا از معاونت اجتماعي مرزباني سيستان و بلوچستان، سرتيپ دوم پاسدار سعيد كميلي با تشريح اين عمليات گفت كه ديشب ماموران هنگ مرزي ميرجاوه با اشرافيت اطلاعاتي و با همكاري سربازان گمنام امام زمان (عج) از قصد قاچاقچيان براي ورود محموله مواد مخدر به وسيله خودرو به داخل كشور آگاه شدند كه بلافاصله با اجراي كمين هاي هدفمند مسيرهاي احتمالي تردد آنان را به كنترل خود در آوردند.
وي بيان كرد: مرزداران پس از ساعتي كمين، خودروهاي حامل مواد مخدر را مشاهده كردند و به منظور جلوگيري از ورود اين محموله به داخل كشور سريعا وارد عمل شدند.
وي ادامه داد: قاچاقچيان كه توان درگيري با مرزداران را نداشتند با استفاده از تاريكي شب و نزديكي به منطقه صفر مرزي به سمت كشور پاكستان متواري شدند.
وي خاطر نشان كرد: در اين عمليات يك قاچاقچي به هلاكت رسيد و 2 دستگاه خودرو تويوتا، توقيف و 968 كيلو و 600 گرم مواد مخدر از نوع ترياك كشف شد.
وي همچنين از اجراي يك عمليات موفقيت آميز ديگر در مرزهاي شمالي سيستان و بلوچستان خبرداد و گفت: مرزداران هنگ مرزي زابل از تحرك قاچاقچيان در نوار مرزي آگاه شدند و بلافاصله با حضور در محل و برخورد سريع، سوداگران مرگ را مجبور به عقب نشيني كردند.
وي افزود: ماموران در پاكسازي محل انواع مواد مخدر شامل 140 كيلو و 250 گرم ترياك، 78 كيلو و 400 گرم حشيش و 10 كيلو و 700 گرم هروئين را كشف كردند.
3213**3042 دريافت كننده: اكبر نوري **انتشار دهنده: محدثه حيدري گرجي