تهران - ایرنا - چهل و چهارمین مجمع عمومی كمیته ملی المپیك امروز (دوشنبه) با حضور اعضای مجمع و مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در محل آكادمی ملی المپیك برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این مجمع «محمد رضا داورزنی» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، «كیومرث هاشمی»، «شاهرخ شهنازی» و «رباب شهریان» رئیس، دبیر كل و نائب رئیس اول كمیته ملی المپیك حضور داشتند.
شاهرخ شهنازی دبیركل كمیته ملی المپیك در این مجمع گزارشی از عملكرد كمیته در سال 95 به ویژه در بازی های ساحلی ویتنام ارایه كرد و سپس محمود خسروی وفا رئیس كمیته ملی پارالمپیك نیز گزارشی از كاروان ورزشی معلولان ایران به پارالمپیك ریو را مطرح كرد.
همچنین علی اصغر رحیمی سرپرست كاروان ورزشی ایران در بازی های المپیك نیز گزارش فنی خود را درباره این رقابت ها و عملكرد كاروان ایران ارایه كرد.
در مجمع امروز گزارش حسابرسی مالی سال های 93 و 94 كمیته ملی المپیك كه قبلا یك نسخه از آن به تمامی اعضا ارسال شده بود، مطرح و با نظر جمعی به تصویب رسید.
كیومرث هاشمی رئیس كمیته ملی المپیك طی سخنان كوتاهی در این مجمع بر تعامل این كمیته و وزارت ورزش و جوانان تاكید كرد.
وی اظهار داشت: حضور آقای سلطاني فر در راس وزارت ورزش و جوانان فرصت مغتنمي براي همدلي و همراهي وزارتخانه و كمیته ملي المپیك است و سال آینده در كنار هم براي موفقیت و سربلندي ورزش ایران تلاش می كنیم.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با كانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**9250**1067** 1701
خبرنگار: گلی سفیدزاده* انتشار دهنده: حمید قدیمی