اهواز - ایرنا - فرمانده انتظامی استان خوزستان از كشف 330 دستگاه كولر گازی قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال در شهرستان ماهشهر خبر داد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار 'محمد رضا اسحاقی' در تشریح جزئیات این خبر گفت:در ادامه روند مبارزه با قاچاق كالا، ماموران مبارزه با قاچاق كالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان ماهشهر، از وجود محل دپو كالای قاچاق در شهرستان مطلع شده و موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران اداره مبارزه با كالای قاچاق پلیس آگاهی ماهشهر با انجام اقدامات پلیسی محل مورد نظر را شناسایی كرده و پس از هماهنگی با مقامات قضائی محل دپوی كالای قاچاق كه یك انبار بود را مورد بازرسی قرار دادند.
سردار اسحاقی تصریح كرد:در بازرسی از انبار كالای قاچاق ماموران 330 دستگاه كولر گازی قاچاق كشف كردند كه كارشناسان، ارزش مالی كالاهای قاچاق كشف شده را بیش از پنج میلیارد ریال اعلام كردند.
فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه سخنانش با بیان اینكه گسترش قاچاق كالا اثرات منفی بر تولید داخلی داشته و امنیت اقتصادی را در جامعه بر هم می زند، گفت:در این راستا یك متهم دستگیر شده و پس از تشكیل پرونده برای ادامه مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شد.
3015/6037خبرنگار: عدنان جواهری ** انتشاردهنده: سیدبهادر حسینی
كانال خبری ایرنا خوزستان:irnaahvaz@
برای دریافت لحظه‌به‌لحظه اخبار استان خوزستان به كانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.