مهاباد- ايرنا- فرمانده انتظامي شهرستان مياندوآب گفت: با تلاش ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان يك كيلو و 630 گرم انواع مواد مخدر كشف و سه نفر دستگير شدند.

سرهنگ حسن شيخ نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مياندوآب موفق به كشف اين ميزان مواد مخدر شدند.
وي افزود: ماموران انتظامي مياندوآب در 2 عمليات موفق به دستگيري اعضاي يك باند سه نفره توزيع مواد مخدر و كشف يك كيلو و 630 گرم مواد مخدر از آنها شدند.
وي اظهار كرد: با تشكيل پرونده براي اين سه نفر، براي سير مراحل قانوني تحويل مقامات قضائي شدند.
شيخ نژاد با اشاره به اقدامات پليس در يك ماه منتهي به پايان سال 95 در مياندوآب، اظهار كرد: در اين مدت با طرح ها و عمليات هاي انجام گرفته در مجموع 117 كيلو و 908 گرم انواع مواد مخدر در شهرستان كشف شد.
فرمانده انتظامي مياندوآب گفت: همچنين در اين مدت 182 هزار و 935 عدد قرص روانگردان نيز كشف شد و يك باند تهيه و توزيع مواد مخدر منهدم، چهار نفر قاچاقچي و 23 نفر توزيع كننده مواد مخدر دستگير و به دستگاه قضايي تحويل شدند.
وي بيان كرد: در اجراي اين عمليات 62 نفر معتاد در روز هاي پاياني سال 95 دستگير شدند.
سرهنگ شيخ نژاد از مردم خواست پليس را در زمينه كاهش آسيب هاي اجتماعي ياري كنند و هرگونه اخبار در اين خصوص را به نيروي انتظامي اطلاع دهند.
شهرستان مياندوآب با بيش از 277 هزار نفر جمعيت در جنوب آذربايجان غربي واقع شده است.
مهمترين اخبار ايرناي كشور، آذربايجان غربي و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از كانال خبري تلگرام اين رسانه به آدرس irna_newsmahabad@ دريافت كنيد.
3093**انتشار دهنده: پيمان پاكزاد