مهاباد- ايرنا - فرمانده پليس راه شهرستان مياندوآب گفت: بر اثر برخورد يك دستگاه خودرو پرايد با پژو در محور مياندوآب به سرچم 2 نفر جان خود را از دست داده و 2 نفر ديگر مجروح شدند.

سرگرد پرويز شكري روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين حادثه در كيلومتر 30 جاده سرچم در حوالي روستاي نادرگلي اتفاق افتاد و در اين حادثه، راننده و يكي از سرنشينان خودرو پرايد كه نوجوان 17 تا 19 ساله بودند در دم جان باخته و 2 سرنشين ديگر كه آنها نيز نوجوان بودند، مجروح شدند.
وي علت اين سانحه را انحراف به چپ خودروي پرايد اعلام كرد.
وي گفت: با حضور به موقع نيروهاي پليس و امداد، مجروحان اين حادثه به بيمارستان مياندوآب انتقال داده شدند.
سرگرد شكري با تاكيد بر اين كه والدين خودرو را در اختيار فرزندان خود قرار ندهند، از رانندگان خواست هنگام رانندگي، با رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي با سرعت مجاز رانندگي كرده و در مواقع خستگي و خواب آلودگي از نشستن پشت فرمان پرهيز كنند.
به گزارش ايرنا، بيشتر ساكنان روستاهاي بخش باروق شهرستان مياندوآب براي تردد از جاده مياندوآب به سرچم به منظور كاهش مسافت و سهولت در تردد به مركز كشور، استفاده مي كنند.
ساخت و تكميل اين مسير جاده اي بيش از 20 سال است كه آغاز شده و در گذشته نير به حالت نيمه كاره رها شده بود ولي در سه سال اخير عمليات اجرايي آن شتاب بيشتري به خود گرفته و به طوري سه قطعه آن تكميل شده و قطعات 2 و 3 هركدام به ترتيب از 20 و 50 درصد پيشرفت فيزيكي برخوردار هستند.
شهرستان مياندوآب با بيش از 277 هزار نفر جمعيت در جنوب آذربايجان غربي واقع شده است.
مهمترين اخبار ايرناي كشور، آذربايجان غربي و مهاباد را به صورت لحظه به لحظه از كانال خبري تلگرام اين رسانه به آدرس irna_newsmahabad@ دريافت كنيد.
3093**تنظيم كننده: پيمان پاكزاد* انتشاردهنده: علي شريفي