تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان هواپیمایی كشوری گفت: همزمان با آغاز سفرهای هوایی در ایام تعطیلات نوروزی، متوسط تعداد پرواز هواپیماها در فرودگاههای كشور از حداقل 868 پرواز به یك هزار و 77 پرواز افزایش یافت.

رضا جعفرزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از 25 اسفندماه تا هفتم فروردین ماه سال جاری در مجموع 10 هزار و 330 پرواز داخلی و خارجی در فرودگاه های كشور انجام شده است.
این مقام مسئول در سازمان هواپیمایی كشوری اظهارداشت: از 25 اسفند ماه 95 تا هفتم فروردین ماه سال جاری در مجموع 6 هزار و 358 پرواز داخلی و 3 هزار و 906 پرواز خارجی انجام شده است.
وی افزود: فرودگاه مهرآباد با انجام 4 هزار و 638 پرواز و جابه جایی 561 هزار و 198 مسافر و فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد و كیش به ترتیب اولین، دومین و سومین فرودگاه پرترافیك در پروازهای داخلی و فرودگاه امام (ره) با انجام 2 هزار و 850 پرواز و جابه جایی 434 هزار مسافر در پروازهای خارجی پرترافیك ترین فرودگاه ها در ایام تعطیلات نوروزی بوده اند.
جعفرزاده در پایان از تمام شركت های هواپیمایی خواست در صورت تاخیر احتمالی ضمن اكرام مسافران براساس دستورالعمل رعایت حقوق مسافران سازمان هواپیمایی كشوری با شان و احترام با تمام مسافران رفتار شود و به موقع نسبت به اطلاع رسانی مورد نیاز نیز اقدام گردد.
به گزارش ایرنا، مسافران در صورت طرح شكایات احتمالی خود در خصوص سرویس های هوایی می توانند مراتب را به دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شركت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی كشوری اعلام كنتند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.
برای آگاهی از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان با كانال اقتصادی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
IRNAeco@
https://t.me/irnaeco
اقتصام**1108*1579* خبرنگار: ایرج منصوری * انتشار : مرضیه فاتحی