آستارا - ايرنا - رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي آستارا گفت: محور آستارا - اردبيل كه به دليل ريزش كوه براي ساعاتي تردد در آن با مشكل همراه بود، با تلاش راهداران پاكسازي شد.

انور بي نياز روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ايرنا افزود: به دنبال بارش باران در شهرستان آستارا بخشي از كوه در محدوده بهارستان اين شهرستان در محور آستارا - اردبيل ريزش كرده و باعث اختلال در تردد شده بود.
وي اضافه كرد: پس از سه ساعت تلاش راهداران و با 300 متر مربع آواربرداري با سه دستگاه لودر و كاميون، محور ياد شده بدون وارد شدن خسارت به خودروهاي تردد كننده بازگشايي شد.
وي با بيان اينكه 30 راهدار در شهرستان آستارا در طول شبانه روز براي خدمت به شهروندان و مسافران آماده هستند، از رانندگان خواست هنگام بارش باران و برف در محور آستارا-اردبيل با سرعت مطمئنه رانندگي و از توقف در حاشيه جاده به علت ريزش احتمالي كوه خودداري كنند.
فردين فرتوت نيا رئيس اداره هواشناسي آستارا نيز ميزان بارش در اين شهرستان را در 24 ساعت گذشته حدود 21 ميليمتر عنوان كرد و افزود: دماي فعلي آستارا 10 درجه سانتيگراد و ميزان رطوبت هواي آن 48 درصد است و وضعيت جوي 24 ساعت آينده، صاف تا قسمتي ابري پيش بيني مي شود.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعيت در غرب استان گيلان، 25 كيلومتر راه اصلي، 148 كيلومتر راه روستايي و 15 كيلومتر بزرگراه دارد.
خبرنگار: يوسف هدايتي ** انتشاردهنده: كبيري
7105 / 7124/2007