مهاباد- ايرنا- مسئول روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري بوكان گفت: تصادف رانندگي در محور بوكان- مهاباد جان 2 نفر را گرفت و موجب زخمي شدن 6 نفر ديگر شد.

ظاهر فيضه روز جمعه در اين خصوص به خبرنگار ايرنا گفت: اين سانحه بعد از ظهر امروز /جمعه/ در مسير جاده بوكان به مهاباد در نزديكي روستاي 'آختطار' در 10 كيلومتري اين محور و بر اثر برخورد 2 دستگاه خودروي سواري آردي و سمند اتفاق افتاد.
وي افزود: در اين حادثه 2 نفر ازسرنشين هاي خوردرو سواري آردي و سمند در دم جان خود را از دست دادند.
وي ادامه داد: 6 نفر ديگر از سرنشينان 2 خودرو مصدوم شده و به وسيله آمبولانس 115 به بيمارستان شهيد قلي پور بوكان اعزام شدند.
فيضه با بيان اينكه سرنشينان اين خودروها از شهروندان مهابادي و نقده اي بودند، اظهار كرد: مصدومان توسط سه دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به بيمارستان شهيد قلي پور بوكان اعزام شدند.
وي اظهار كرد: علت اصلي وقوع اين حادثه توسط پليس راه در دست بررسي است.
شهرستان بوكان و مهاباد بدون پليس راه است و در تصادفات رانندگي نزديكترين پليس راه به محل وقوع تصادف اعزام مي شود.
مسير جاده بوكان ـ مياندوآب به طول 65 كيلومتر يك جاده ترانزيتي بين استان هاي آذربايجان شرقي و آذربايجان غربي به استان كردستان بوده و سالانه ده ها نفر در اين مسير به علت حوادث رانندگي جان خود را از دست مي دهند.
مهمترين اخبار ايرناي كشور، آذربايجان غربي و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از كانال خبري تلگرام اين رسانه به آدرسirna_newsmahabad@دريافت كنيد.
7510/3093**خبرنگار: محمد اديب**انتشار دهنده: پيمان پاكزاد