اروميه- ايرنا- نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي با اشاره به اينكه انتخابات پيش رو از سوي دشمنان رصد مي شود، گفت: دشمنان در اين انتخابات نيز همچون گذشته به دنبال فرصتي براي ضربه زدن به ايران هستند.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام والمسلمين سيدمهدي قريشي در خطبه هاي نماز جمعه اين شهرستان افزود: دشمنان با توطئه هاي مختلف به دنبال كم رنگ كردن مشاركت مردم و زير سوال بردن انتخابات ايران هستند و مردم بايد هوشيار و اهل بصيرت باشند.
وي با تاكيد بر اينكه داوطلبان و هوادارانشان بايد بيش از پيش شرايط كنوني كشور را مورد توجه قرار دهند، ادامه داد: رد صلاحيت داوطلبان در انتخابات رياست جمهوري نبايد با ناراحتي آنان همراه شود و اين داوطلبان مي توانند در ساير بخش ها به مردم خدمت كنند.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي اضافه كرد: داوطلبان انتخابات بايد از قدرت طلبي و فرصت طلبي دوري كنند زيرا رياست طلبي از سوي انبيا الهي و خداوند متعال منع شده است و به دينداري فرد و ملت لطمه مي زند.
حجت الاسلام قريشي با تاكيد بر انتخاب داوطلبان اصلح، گفت: داوطلبان و هوادارانشان بايد نيز از روش هاي صحيح تبليغ استفاده كرده و از راه اندازي كارناوال هاي شادي خودداري كنند.
وي بيان كرد: استقامت و اقتدار از شاخصه‌هاي اصلي ملت شهيدپرور ايران به شمار مي رود و دشمنان هم جز تهديد هيچ غلطي نمي توانند بكنند زيرا خداوند متعال پشتيبان مومنان و مسلمانان است.
وي با تاكيد بر اينكه ملت ايران هرگز از ياوه گويي دشمنان نترسيده است، افزود: مردم ايران با تدبير رهبري در مقابل اين ياوه گويي ها مي ايستند و پاسخي دندان شكن به آنان مي دهند.
وي با اشاره به شان و منزلت پيامبر گرامي اسلام (ص) گفت: عمل به دستورات پيامبر اكرم (ص) از واجبات بوده و سعادت انسان در دنيا و آخرت در گرو عمل به اين توصيه هاست.
حجت الاسلام والمسلمين قريشي افزود: هر كس به پيامبر خدا صلوات و درود بفرستد، تمامي مخلوقات عالم هستي و خداوند متعال نيز به شخص فرستنده صلوات درود و صلوات مي‌فرستند و اين نشان از مقام والاي آن حضرت است.
به گزارش ايرنا، نماز جمعه اين هفته به امامت سيد مهدي قريشي و با حضور خيل عظيم مردم مومن و نمازگزار شهرستان اروميه در مصلي امام خميني (ره) اروميه برگزار شد.
8135/ 3072 ** خبرنگار: شهين بيدادرس ** انتشار دهنده: عليرضا فولادي