ساري- ايرنا- برترين هاي رشته ' كامپوند ' مسابقات تيراندازي باكمان بيرون از سالن قهرماني مردان و زنان كشور عصرچهارشنبه شب درساري مركز مازندران انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، درپايان مرحله نخست اين مسابقات ودر رشته ' كامپوند ' كه 50 كماندار مرد و زن در مسافت 50 متر در ورزشگاه شهداي ساري با هم رقابت كردند، در بخش مردان 'رسول امين زاده' از تهران قهرمان شد و 'نيما محبوبي' و' امين كاظم ' هردو از مازندران به ترتيب دوم و سوم شدند.
در بخش زنان رشته كامپوند ، ' نازنين بخت پور' از استان البرز مقام قهرماني را از آن خود كرد، 'فاطمه گنجي' از تهران دوم شد و ' شادي السادات قريشي' از البرز در رده سوم ايستاد.
روز سه شنبه نيز كه اين مسابقات در رشته 'ريكرو' در ساري برگزار شد، در بخش مردان كه با رقابت 57 كماندار در مسافت 70 متر در ورزشگاه شهداي ساري برگزار شد، ' مهرداد نادري' از تيم چهارمحال و بختياري با ثبت بهترين عملكرد به مقام نخست اين رشته دست يافت و ' مهدي عزيزي' از قم و' اميد گيلاني' از يزد به ترتيب دوم و سوم شدند.
در رشته ريكرو زنان هم كه 30 كماندار با هم رقابت كردند، ' سمانه رمضان پور' از تيم يزد قهرماني را از آن خود كرد و 'پريسا روحانيان ' از تهران و ' فاطمه بهرامن' از گلستان در رده هاي دوم و سوم قرار گرفتند.
مرحله نخست مسابقات تيراندازي باكمان بيرون از سالن قهرماني مردان و زنان كشور روزهاي سه شنبه وچهارشنبه در ساري برگزار شد.
خبرنگار : مهدي غلامي ** انتشار دهنده : حسن فلاحتي
7327/1654