كرمانشاه- ایرنا- عضو شورای مركزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، انتخاب روحانی را رای به عقلانیت و تدبیر خواند و گفت: بازگشت آرامش به كشور مهمترین ثمره این انتخاب آگاهانه مردم بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا هادی خانیكی، روز شنبه در نشست با دانشجویان دانشگاه رازی كرمانشاه كه در سرسرای شهید علیمحمدی دانشكده علوم برگزار شد، اظهار كرد: از سال 84 كه دولت اصولگرا بر سركار آمد در مدت زمامداری هشت ساله فرصت سوزی های زیادی در كشور صورت داد.
وی افزود: در این مدت بسیاری از پروژه های توسعه ای متوقف شد، سرمایه های اجتماعی تنزل پیدا كرد و اعتماد و مشاركت عمومی نیز در جامعه به كمترین میزان خود رسید.
خانیكی ادامه داد: از همه مهمتر جوانان كشور به عنوان اصلی ترین سرمایه های نظام امید خود را به آینده از دست دادند و عملا شور و نشاطی در كشور مشاهده نمی شد.
عضو شورای مركزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی یادآور شد: در چنین شرایطی بود كه دولت تدبیر و امید سر كار آمد و در این چهار سال می توان گفت مشغول آواربرداری از مخروبه هایی بود كه توسط دولت قبل ایجاد شده بود.
وی خاطرنشان كرد: در دولت تدبیر و امید بود كه امید به جامعه و بخصوص نسل جوان برگشت و اكنون می توان كاملا امیدوارانه به آینده نگاه كرد.
خانیكی در پایان گفت: محیط دانشگاه و دانشجویی حلقه اتصال میان جامعه سیاسی و مردم است كه می توانند برای اقشار مختلف بایدها و نبایدها را تفسیر و آن ها را برای یك انتخاب آگاهانه كمك كنند.
8066/7458
خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی