اهواز- ايرنا- مسئول سازمان بسيج كارگري خوزستان گفت: نقش جامعه كارگري در رونق اقتصاد و افزايش توليدات داخلي كشور بي بديل است و همين امر هم اهميت حفظ شخصيت و منزلت اين قشر از جامعه را مضاعف مي كند.

سرهنگ اسماعيل نادري روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در حاشيه برگزاري مراسم روز جهاني كار و كارگر در شركت فولاد اكسين خوزستان اظهار كرد: جامعه كارگري در تمامي كشورهاي جهان بخصوص در ايران اسلامي نقش بسزايي در دوران دفاع مقدس و انقلاب داشته و همدوش رزمندگان ما در جبهه هاي نبرد با دشمنان در صحنه حضوري فعال داشته و دارند.
وي افزود: جامعه كارگري در كل كشور حدود 14 هزار شهيد را تقديم انقلاب كرده كه يك هزار و 158 نفر از اين جامعه كارگري خوزستاني هستند كه اين افتخار بزرگي براي اين استان شهيد پرور به شمار مي رود.
مسئول سازمان بسيج كارگري خوزستان ادامه داد: اين قشر از جامعه در فعاليت هاي اقتصادي كشور نقش بسزايي داشته و در رونق توليد نيز نقش اثرگذاري ايفا مي كنند.
وي بيان كرد: باتوجه به اهميت جايگاه جامعه كارگري و نقش آن ها در جامعه بايد شان و منزلت اين قشر تلاشگر همواره حفظ شده و به خدمات ارزنده آن ها توجه ويژه اي صورت گيرد.
سرهنگ نادري تصريح كرد: جامعه كارگري استان با توجه به تحريم هاي ظالمانه كشورهاي غربي ، در بحث اقتصاد مقاومتي و توليد نيز نقش خود را به خوبي ايفا كرده و با حركت هاي جهادي روز به روز وابستگي ما را به خارج كمتر مي كنند.
وي ادامه داد: بسياري از كالاهاي وارداتي اكنون به دست كارگران اين مرز و بوم توليد مي شود و اميد است كه در زمينه حمايت از توليد داخل نيز بتوانيم به خوبي عمل كنيم تا ديگر چرخه هيچ شركت و كارخانه اي از حركت بازنماند.
مراسم گراميداشت روزجهاني كار و كارگر دوشنبه با حضور جمعي از مسئولان، فرماندهان و جامعه بسيج كارگري استان خوزستان در شركت فولاد اكسين خوزستان برگزار شد و در پايان اين مراسم از جمعي از كارگران بسيجي استان طي مراسمي تقدير به عمل آمد.
هر ساله در 11 ارديبهشت ماه روز جهاني كار و كار به پاس تلاش هاي كارگران در عرصه هاي توليد و خدمات گرامي داشته مي شود.
7152/6002 خبرنگار: محمدرضاخبازان**انتشاردهنده : كبري آقازري