اهواز _ ايرنا _ تيم پتروشيمي بندر امام با پيروزي برابر حريف خود در مرحله پلي آف مسابقات ليگ برتر بسكتبال باشگاه هاي كشور به دور نيمه نهايي صعود كرد.

به گزارش ايرنا، روز دوشنبه تيم پتروشيمي بندر امام در سومين رويارويي خود برابر تيم نيروي زميني با نتيجه 83 بر 73 پيروز ميدان شد و جواز حضور به مرحله نيمه نهايي مسابقات ليگ برتر بسكتبال باشگاه هاي كشور را كسب كرد.
تيم پتروشيمي با تركيب اوليه يخچالي، نبي پور ، ساهاكيان، جمشيدي و جرج ويت وارد زمين شد همچنين خليل نژاد ،جوان اماني، رجايي، ترابي و بديع الزماني براي نيروي زميني به ميدان رفتند.
در كوارتر اول اين ديدار شاگردان مهران شاهين طبع با عملكرد خوبي كه از خود به نمايش گذاشتند از همان ابتدا فاصله امتيازات را بيشتر كردند و با نتيجه 28 بر 15 پيروز بازي شدند.
بازيكنان نيروي زميني كه نمي خواستند بازنده اين ديدار و از دور رقابت ها حذف شوند كوارتر دوم بازي را به خوبي آغاز كردند و نگذاشتند فاصله امتيازات بيشتر شود، اين كوارتر با نتيجه 20 بر 20 به پايان رسيد.
در نيمه دوم بازي و در كوارتر سوم تيم پتروشيمي بندر امام كه از بازيكنان و كادر فني قوي تري برخوردار بود كنترل بازي را به خوبي در اختيار گرفت و در نهايت با نتيجه 18 بر 14 پيروز اين كوارتر شدند.
در كوارتر پاياني ديدار، بازيكنان نيروي زميني كه ديگر كار را تمام شده مي ديدند دست به حملات انتحاري زده و فشار بيشتر بر روي سبد تيم پتروشيمي وارد كردند كه موفق شدند اين كوارتر را با نتيجه 24 بر 17 به سود خود به پايان برسانند اما در كل با نتيجه 83 بر 73 بازنده اين ديدار شدند.
شاگردان شاهين طبع در دو بازي قبل مقابل نيروي زميني در مرحله پلي آف مسابقات ليگ برتر بسكتبال باشگاه هاي كشور موفق به كسب پيروزي با نتايج 86 بر 70 و 79 بر 70 شده بودند.
حامد حدادي سنتر 218 سانتي متري تيم ملي بسكتبال ايران در اين ديدار با 24 امتياز و 10 ريباند پر امتيازترين بازيكن زمين شناخته شد در سوي مقابل خليل نژاد با كسب 17 امتياز و 7 ريباند بيشترين امتياز را در بين ياران نيروي زميني كسب كرد.
تيم پتروشيمي بندر امام با پيروزي در اين بازي به مرحله نيمه نهايي مسابقات ليگ برتر بسكتبال كشور راه يافت و بايد روز دوشنبه 18 ارديبهشت ماه مقابل برنده دو تيم شهرداري اراك و شيميدر به ميدان برود.
6002 خبرنگار:پارسا شاكري **انتشاردهنده : كبري آقازري