شوش-ایرنا-امام جمعه شوش گفت: امنیت پایدار امروز كشور را مدیون مجاهدت سربازان گمنام هستیم واین امنیت ازعنایات حضرت مهدی (عج)و سربازان گمنام امام زمان (عج) است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد امام در خطبه های این هفته نماز جمعه شوش، روز سربازان گمنام امام زمان(عج) را تبریك گفت وافزود:اگر امروز امنیت ایران زبانزد دنیاست حاصل زحمات شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج ) است كه از ستون ها و اركان اصلی امنیت دركشور اسلامی است .
خطیب جمعه شوش بر حضور حداكثری مردم درانتخابات تاكید كرد وگفت:مردم ما خود، قدرت تشخیص وشناخت اصلح را دارند و با الهام از فرمایشات رهبرمعظم انقلاب در انتخابات شركت كرده و بار دیگر باعث عزت نظام و كشور عزیزمان ایران درجهان خواهند شد.
وی گفت: داوطلبان باید علاوه دعوت مردم به پای صندوق های رای ، اخلاق انتخاباتی را رعایت كنند و به دنبال تخریب یكدیگر نباشند و برنامه های خود را برای كشور و مردم در بخش های مختلف ارایه كنند.
امام جمعه شوش همچنین با تشریح اهمیت انتخابات و انتخاب اصلح از سوی مردم، اظهارداشت: مردم باید شناخت كافی از داوطلبان داشته باشند و با بصیرت و شناخت لازم از سوابق، وابستگی و میزان ولایتمداری نامزدها رای دهند.
7280/6125 خبرنگار:مجتبی پناهی ** انتشار:سیدبهادر حسینی