دزفول - ایرنا - امام جمعه دزفول به كاندیداهای ریاست جمهوری توصیه كرد در برنامه های تبلیغاتی خود، اولویت را به اشتغال، تولید و اقتصاد داده و برابر استكبار، استقلال ملی را مدنظر داشته باشند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی در خطبه های این هفته نمازجمعه دزفول با بیان اینكه دشمن به دنبال از بین بردن انسجام و اتحاد ملی است گفت:باید مراقب بود تا این فرصت ها برای دشمن عملیاتی نشود و وحدت و استقلال ملی خدشه دار نشود.
امام جمعه دزفول افزود:مردم به افرادی رای دهند كه قصد خدمت به مملكت را دارند و به دنبال انتخاب افراد فرصت طلبی نباشند كه به فكر خود و اطرافیان خود هستند .
وی نامزدهای انتخابات را به رعایت اخلاق انتخاباتی توصیه كرد و گفت:امروز تنها راه برون رفت از مشكلات كشور روی كارآمدن افراد خدوم،انقلابی ،تلاشگر و جهادگر است و افرادی كه انتخاب می شوند نباید در آینده زمان خود را برای توجیه ضعف ها و سستی ها تلف كنند.
حجت الاسلام قاضی دزفولی افزود:افرادی كه انتخاب می شوند باید به سیاست های كلی انقلاب پایبند باشند، به جوانان بها دهند،اهل معامله و زد و بند با افراد و سران سیاسی نباشند ،اهل تجمل گرایی و اشراف گرایی نباشند و انتساب آنها نه تنها برای ملت هزینه بر نباشد بلكه سودده باشد.
وی ادامه داد:افرادی كه انتخاب می شوند باید مقابل دشمن با قدرت،صلابت و شجاعانه بایستند و از دشمن نترسند و مردم نیز با حضور حداكثری خود امنیت و اقتدار را برای رقم بزنند.
امام جمعه دزفول گفت:برخی افراد قصد شركت كردن در انتخابات را ندارند كه باید بدانند انتخابات امنیت را برای كشور به ارمغان آورده و این امنیت نعمتی است كه به چشم نمی آید ولی اگر خدشه دار شود غیرقابل برگشت است .
وی در پایان این خطبه ها به خانواده جان باختگان معدن تسلیت گفت و از مسئولان خواست به خانواده بازماندگان داغدار رسیدگی كنند و با افرادی كه در حادثه ایمنی معدن كوتاهی كرده اند برخورد كنند.
حجت الاسلام قاضی دزفولی به سخنان مقام معظم رهبری در دانشكده افسری نیز اشاره كرد و گفت:در این دیدار مقام معظم رهبری نسبت به افرادی كه می خواهند امنیت كشور را به چالش بكشند هشدار داد و گفت افرادی كه می خواهند امنیت كشور را خدشه دار كنند سیلی محكمی خواهند خورد زیرا اگر امنیت كشور از دست رفت دیگر قابل برگشت نیست.
7278/6125 خبرنگار:رقیه كردی ** انتشار:سیدبهادر حسینی