انديمشك-ايرنا- دادستان عمومي و انقلاب شهرستان انديمشك از نامزدهاي انتخابات خواست در تبليغات اصول قانوني و ارزش هاي اسلامي را حفظ كنند.

صادق جعفري چگني روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در موعد قانوني تبليغات تعيين شده ، داوطلبان بايد طبق مقررات مربوطه عمل كنند و هر كس خط قرمزهاي قانوني را رعايت نكند با وي برخورد مي شود.
وي اظهار كرد: مجموعه مجريان انتخابات اعم از هيات هاي اجرايي و نظارت روند تبليغات را رصد مي كنند و داوطلبان نيز با حفظ موارد قانوني به حفظ امنيت انتخابات كمك كنند.
وي با اشاره به اينكه به برخي داوطلبان براي رعايت موارد قانوني تذكرهاي لازم داده شده بيان كرد:يكي از مشكلات موجود استفاده ناصحيح از فضاي مجازي است كه انتظار مي رود با استفاده صحيح از اين فضا ، بستر مشاركت حداكثري مردم فراهم گردد.
جعفري چگني افزود:ستاد پيشگيري از تخلفات انتخاباتي در شهرستان انديمشك با فعاليت اعضاي محترم شوراي تامين راه اندازي شده و تا پايان انتخابات فعال است.
وي در بخش ديگري با انتقاد از تصاوير برخي بانوان كانديد انتخابات شوراهاي اسلامي گفت:حفظ حجاب اسلامي در بحث تبليغات انتخاباتي براي بانوان ضرورت دارد.
وي تاكيد كرد:نبايد براي كسب راي شئونات اسلامي زير سئوال برده شود و همه بايد خود را ملزم به حفظ راه و هدف شهداي والامقام كنند.
دادستان انديمشك با تشريح مواد قانوني افزود:امروز تمام دشمنان هدف خود را كمرنگ كردن مشاركت مردم در پاي صندوق ها قرار داده لذا همه بايد با همدلي براي ناكامي دشمن تلاش كنيم.
7281/6068
خبرنگار:زهرا دهقان-انتشار:محمدعلي فريدپناه