اهواز- ايرنا-نماينده مردم رامهرمز و رامشير در مجلس شوراي اسلامي گفت: تكميل پروژه راه سازي در محور اهواز- رامشير تاثير بسزايي در كاهش ترافيك و تلفات جاده اي در استان دارد.

به گزارش ايرنا اقبال محمديان روز شنبه در حاشيه افتتاح قطعه سوم محور اهواز- رامشير اظهار كرد: يكي از مشكلات عمده مردم ماهشهر، رامهرمز، رامشير و روستاهاي اطراف بار سنكين ترافيكي در اين جاده است كه موجب حوادث رانندگي زيادي در اين مسير مي شود و اين منقطه را به يكي از پرحادثه ترين و پر ترافيك ترين جاده هاي كشور تبديل كرده است.
وي افزود: توسعه اين محور از سه راهي رامشير تا پل مشراگه و تا رامشير سال ها است كه در دستور كار قرار دارد كه اميد است براي 22 كيلومتر باقي مانده آن نيز اقدامات لازم در سريعترين زمان صورت گيرد.
وي ادامه داد: اگرچه راه و شهرسازي استان بخشي از اين پروژه را با دست خالي و تلاش جهادي به سرانجام رسانده اما انتظار مي رود كه بقيه آن نيز در دستور كار قرار گيرد چرا كه اين مسير پروژه با اهميتي بوده و تاثير بسزايي در عبور و مرور بين شهري دارد.
محمديان تصريح كرد: كم عرض بودن اين جاده در سال هاي اخير باعث وقوع حوادثي شده كه خانواده هاي زيادي را داغدار كرده است و اميد است كه با توسعه اين مسير رضايتمندي مردم را بيشر كنيم.
وي ادامه داد: اين پروژه 28 ميلومتر بوده كه دستور تكميل آن را رياست جمهوري در سفري كه به خوزستان داشت صادر كرده و اميد است بتوانيم باقي آن را به سرعت اجرايي كنيم.
پروژه قطعه سوم محور اهواز- رامشير حدفاصل سه راهي كوپال به سه راهي اميديه به طول پنج كيلومتر و با اعتباري بالغ بر 50 ميليارد ريال روز شنبه با حضور جمعي از مسئولان استان افتتاح شد .
محور دوم اين پروژه 22 كيلومتر تا شهرستان رامشير است كه استاندار خوزستان دستور اجرايي شدن آن را به راه و شهرسازي استان ابلاغ كرد.
7152/6002
خبرنگار: محمدرضا خبازان**انتشار دهنده : كبري آقازري