ملاير- ايرنا- امام جمعه اسلامشهر آق گل گفت: حضور حداكثري و مشاركت پرشور در انتخابات 29 ارديبهشت ماه بيانگر اتكاي نظام جمهوري اسلامي به راي مردم است.

حجت الاسلام عباس عبدالملكي روز سه شنبه در گفت و گو با ايرنا اظهار كرد: حضور حداكثري مردم انتخابات نشان دهنده مردمي بودن نظام است كه اين حضور موجب عزت، سربلندي و اقتدار بيشتر نظام مقدس جمهوري اسلامي مي شود.
وي خاطرنشان كرد: حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات، مقابله با دشمن و جلوگيري از سوء استفاده تبليغات آنان عليه نظام جمهوري اسلامي است كه اين حضور بايد گسترده تر از دوره هاي قبل باشد.
وي با بيان اينكه هر يك راي مردم در تعيين سرنوشت آنها و كشور بسيار اثرگذار است افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات حاصل نشاط، قدرت و صلابت انقلاب و پشتوانه نظام جمهوري اسلامي است.
حجت الاسلام عبدالملكي حضور حداكثري مردم در انتخابات را احساس مسئوليت در برابر آزمون الهي دانست و بيان كرد: اين حضور مردم در عرصه سياسي كشور، در حقيقت اداي دين شرعي، اخلاقي، سياسي و ملي است.
وي ادامه داد: برگزاري انتخابات هاي متعدد در كشور از ابتداي انقلاب شكوهمند اسلامي تاكنون، در راستاي تحقق بخشيدن به نقش تعيين كننده مردم است.
امام جمعه اسلامشهر آق گل با اشاره به تاكيدهاي مكرر امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب مبني بر حضور حداكثري مردم در انتخابات افزود: اين امر بيانگر اهتمام جدي رهبران نظام اسلامي ايران به نقش مردم و تكيه نظام به مردم در همه عرصه ها و دوران ها بوده است.
حجت الاسلام عبدالملكي همچنين پرشور برگزار شدن انتخابات را موجب تحقق بخشيدن اهداف ملت و آرمان هاي نظام دانست و گفت: حضور حداكثري مردم يك پشتوانه بزرگ براي خدمتگزاري مطلوب تر مسئولان در اداره آينده كشور است.
وي بر لزوم آگاهي مردم در انتخاب فرد اصلح در انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا طبق منويات رهبر معظم انقلاب تاكيد و بيان كرد: اصلح از ديد مقام معظم رهبري و بزرگان نظام فردي است كه دلسوز مردم بوده و از پشتوانه مردمي برخوردار باشد.
وي معتقد بودن به نظام جمهوري اسلامي و حافظ خون شهدا و ارزش هاي نظام را از ديگر شاخصه هاي فرد اصلح برشمرد و افزود: اصلح كسي است كه درد مردم را بداند و براي رفع مسايل و مشكلات آنها تلاش كند.
به گزارش ايرنا حجت الاسلام عبدالملكي تعهد و تخصص را 2 شرط اساسي و مهم در انتخاب شوراهاي اسلامي عنوان كرد و گفت: فردي كه به عنوان عضو شورا انتخاب مي شود بايد تعهد به خدا، دين و شرع داشته باشد تا بتواند گرفتاري ها و مشكلات مردم را رفع كند.
وي همچنين شور و نشاط انتخاباتي را در بين مردم بسيار خوب ارزيابي كرد و افزود: هم اكنون شور انتخاباتي بويژه در بين مردم و جوانان انقلابي اسلامشهر آق گل و دهستان ترك شرقي برقرار است.
امام جمعه اسلامشهر آق گل ادامه داد: مردم با بصيرت و انقلابي اسلامشهر آق گل و دهستان ترك شرقي همواره در همه صحنه هاي انقلاب حضوري فعال داشته اند و در 29 ارديبهشت ماه نيز با حضور گسترده، پشتيباني خود را از نظام و انقلاب به نمايش مي گذارند.
حجت الاسلام عبدالملكي يادآور شد: در دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي بيش از 85 درصد واجدين شرايط راي در دهستان ترك شرقي و اسلامشهر آق گل پاي صندوق هاي راي حاضر شدند و اين نشان از انقلابي بودن مردم اين منطقه دارد.
دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و پنجمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا 29 ارديبهشت ماه امسال برگزار مي شود.
شهرستان ملاير با دارا بودن جمعيتي بالغ بر 300 هزار نفر در 75 كيلومتري شهر همدان واقع شده است.
7528/1181
خبرنگار: معصومه موسوي**انتشار دهنده:الهام تدين