شيراز- ايرنا- معاون استاندار فارس و فرماندار ويژه لارستان گفت: سه هزار نفر در قالب عوامل اجرايي، نظارتي، بازرسي، انتظامي و امنيتي در برگزاري انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري و پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در اين شهرستان مشاركت دارند.

جليل حسني شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: 145 شعبه اخذ راي در اين شهرستان پيش بيني شده است كه از اين تعداد، 35 شعبه در شهر لار و 110 شعبه در ديگر شهرها و مناطق روستايي اين شهرستان مستقر است.
معاون استاندار فارس گفت: در دوره گذشته انتخابات رياست جمهوري در شهرستان لارستان، 134 شعبه اخذ راي فعال بود كه در انتخابات روز جمعه رشد هشت درصدي را شاهد هستيم.
حسني افزود: 145 بازرس و 9 سربازرس در شعبه‌هاي اخذ رأي در شهرستان لارستان بر فرايند انتخابات نظارت مي كنند و با هر گونه تخلف احتمالي برخورد خواهد شد.
فرماندار ويژه لارستان گفت: در انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در اين شهرستان به ترتيب 149 و 552 نفر با يكديگر رقابت مي كنند.
حسني در ادامه با بيان اينكه مردم صاحبان اصلي انقلاب اسلامي هستند، افزود: مردم همواره در صحنه‌هاي حساس نظام حضور دارند و مطمئنا در روز 29 ارديبهشت‌ماه نيز با حضور پاي صندوق‌هاي راي برگ زرين ديگري را در تاريخ انقلاب رقم خواهند زد.
شهرستان لارستان به مركزيت لار در فاصله 370 كيلومتري جنوب شيراز واقع است.
انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري و پنجمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا جمعه 29 ارديبهشت ماه جاري برگزار مي شود.
6122/ 2027
خبرنگار: سارنگ عبدالهي ** انتشار: سيداحمد نجفي