ياسوج- ايرنا- مشاركت گسترده، شورآفرين، تحسين برانگيز و اميد بخش امت بزرگ و هميشه در صحنه ايران به ويژه درخطه پهناور كهگيلويه و بويراحمد (ديار آريوبرزن) در پاي صندوق هاي راي نشان از هوشمندي، درايت و موقعيت شناسي آنان دارد.

به گزارش ايرنا، انتخابات ركن رعناي دمكراسي، نمادي از مردم سالاري و حاكميت ملت بر سرنوشت خويش است كه مردم در چارچوب نظام جمهوري اسلامي، قانون اساسي، انديشه ها و آرمان هاي امام راحل و تدابير رهبر فرزانه انقلاب، اراده جمعي خود را براي بهبود و تحقق اين مهم با حضور در پاي صندوق هاي راي به زيباترين شيوه‌ دموكراتيك اعلام مي كنند.
صفوف به هم فشرده، دشمن هراس و اميدبخش كهگيلويه وبويراحمدي ها در ديار آريوبرزن همگام با گام هاي استوار ملت كه همواره در رتبه هاي اول و تا سوم مشاركت و حضور در صحنه انتخابات را در طول 38 سال انقلاب داشته اند اين بار نيز حكايت از شور و شوق وصف ناپذير آنان در اين عرصه سرنوشت ساز دارد.
مردان و زنان غيرتمند كهگيلويه وبويراحمدي با حضور گسترده خود از همان ساعات اوليه و همگام با ملت رشيد ايران در اوج بينش عميق سياسي خود آمده اند تا با سرانگشتان غيرت و مردانگي و وطن پرستي، حماسه اي ديگر از وفاداري و عشق به ميهن را در عرصه حساس انتخابات رقم زنند.

** مردم با شور واميد آمده اند
مردم با شور، شوق، اميد و در اوج عزت و سربلندي آمده اند تا با هر برگ راي تيري در قلب و چشم دشمنان و مخالفان نظام اسلامي فرو كنند.
حضور راي اولي ها و افرادي كه نخستين حضور و احساس مسئوليت اجتماعي خود را در 29 ارديبهشت تجربه مي كنند در ميان صفوف و ازدحام جمعيت راي دهندگان مشتاق و اميدوار و در شعب اخذي راي نيز قابل تحسين است.

** انتخابات فرصتي طلايي
يكي از راي اولي هاي خطه كهگيلويه و بويراحمد از اينكه براي نخستين بار مي خواهد در سرنوشت كشور خود نقش آفريني كند، احساس غرور مي كند و با ابراز خرسندي مي گويد كه منتظر فرا رسيدن اين موقعيت و فرصت طلايي بوده است.
امير صدرايي با درك بالاي سياسي خود مي گويد: حضور در پاي صندوق هاي راي آنچنان اثرگذار و نقش آفرين در سير تحولات سياسي و اجتماعي كشورمان است كه مي توان هر دوره انتخابات را به مثابه رفراندومي ديگر در تاييد امت نسبت به آرمان هاي والاي انقلاب قلمداد كرد.
وي با بيان اينكه راي دادن من داراي جنبه هاي مثبت فراواني در عرصه داخلي و بين المللي است، يادآور شد كه حضور در انتخابات و هر برگ راي علاوه بر مشروعيت بخشيدن و مقبوليت مجدد نظام و آرمانهاي انقلاب اسلامي، پيام محكم و دندان شكني به رجزخواني ها و خط بطلاني بر همه گزينه هاي روي ميز دشمنان و تهديدكنندگان كشورمان است.

** پاي عهد با انقلاب مانده ايم
حسين فرخي يكي از دانش آموزان راي اولي در شهرستان بويراحمد نيز نخستين حضور خود در صحنه حساس انتخابات را فرصتي براي آغاز مسئوليت پذيري در عرصه سياسي و اجتماعي دانست و گفت كه مي دانم دنيا اكنون نظاره گر من و هم قطارانم در اين صحنه حساس هستند.
وي بيان كرد كه مردم قدرشناس و سلحشور اين استان امروز هم با حضور گسترده در پاي صندوق‌هاي رأي نشان خواهند داد كه هنوز پاي عهدي كه بر سر دفاع از نظام، انقلاب، امام راحل و شهداي خود بسته اند، وفادار مانده اند.

** ميهن و رهبرم را دوست دارم
ابراهيم اختري يكي از راي دهندگان در شعبه اخذ راي شماره 9 ياسوج نيز در اين زمينه ضمن دعوت از تمامي مردم استان براي حضور گسترده در پاي صندوق هاي راي معقتد است كه هر انتخابات به مثابه آري گفتن مجدد به آرمان ها و انديشه هاي والاي امام خميني(ره)، انقلاب و رهبري است.
وي با بيان اينكه ميهن و رهبرم را دوست دارم و به ايران اسلامي عشق مي ورزم، تاكيد كرد كه هربرگ راي و حضور در صحنه انتخابات تو دهني محكمي به آمريكا و همه مخالفان و بدخواهان اين نظام الهي است.

** انتخابات الگوي تمام عيار مردم سالاري ديني
يكي ازدانشجوي بويراحمدي نيز در شعبه شماره 24 اخذ راي در ياسوج نيز گفت كه امروز من هم آمده ام تا در جشن سربلندي، عزت و اقتدار كشورم سهيم شوم.
شهناز برومند مي گويد: برگزاري انتخابات در نظام جمهوري اسلامي ايران يك الگوي تمام عيار از مردم سالاري ديني و تحقق عيني استقلال، اقتدار و آزادي است.

** براي تحقير دشمن آمديم
يك زن خانه دار با شعور بالاي سياسي نيز مي گويد كه امروز با افتخار به صحنه آمدم تا دشمنانم را تحقير و دل ملت و رهبرم را شاد كنم و مطمئن هستم كه حضورم براي تدوام انقلاب و ميهنم موثر است.
وي گفت كه مردم استان كهگيلويه وبويراحمد نيز با وجود برخي مشكلات و كمبودها و دغدغه هاي اقتصادي اما همواره پشتيبان و وفادار به نظام ، انقلاب و رهبر خود بوده اند.

** مردم پشت انقلاب را خالي نمي كنند
يكي ديگر از راي دهندگان در شعبه اخذي راي در ياسوج نيز مي گويد: آمدم تا ثابت كنم كه ايراني ام و غيرتم اجازه نمي دهد كه پشت رهبر و انقلابم را خالي كنم.
زهرا رنجبر گفت كه مردم خطه كهگيلويه وبويراحمد كه پس از هر حادثه و افتخاري از تاريخ اين انقلاب و نظام الهي بودند اين بار نيز با شركت گسترده برگ زرين ديگري از افتخارات و عشق و وفاداري خود را به انقلاب نشان خواهند داد.

** احساس ضعف دشمن
يك فرهنگي بازنشسته كه اكنون با موي سپيد و تجربه سال ها و دوره ها حضور در صحنه هاي حساس انتخابات نيز معتقد است كه حضور يكايك و گسترده مردم پاي صندوق‌هاي رأي در سير تحولات سياسي كشور مهم و اثرگذار خواهد بود.
اردشيري حقيقت جو يادآور شد كه انتخابات نماد و مظهر همدلي، يكپارچگي و يكرنگي ملت و صحنه دفاع از آرمان هاي بلند انقلاب اسلامي است.
وي تصريح كرد كه اين حضور پر رنگ علاوه بر احساس ضعف، شكست و هراس در وجود دشمن، شاخصي براي سنجش ميزان اقتدار و سربلندي ايران در عرصه بين المللي خواهد بود.

**18480نفر متوليان اجرايي در انتخابات كهگيلويه و بويراحمد
رئيس ستاد انتخابات كهگيلويه و بويراحمد گفت كه 18هزار و 480نفر عوامل اجرايي، نظارتي، بازرسي و امنيتي كار برگزاري انتخابات در اين استان را برعهده دارند.
كار جمع آوري آراي مردم كهگيلويه و بويراحمد در انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي هم اينك در 924شعبه اخذ راي با استقبال چشمگير مردم ولايي اين استان ادامه دارد.
فتاح محمدي افزود كه براي هر شعبه حدود 20نفر عوامل اجرايي، نظارتي و امنيتي پيش بيني شده است.
وي با بيان اينكه زمينه انتخابات سالم و پرشور در سايه همكاري و همراهي عوامل اجرايي و نظارت در كهگيلويه وبويراحمد فراهم است، تصريح كرد كه پاسداري از تك تك آراي مردم وظيفه مهم مجريان انتخابات است.
وي با بيان اينكه منويات رهبر معظم انقلاب براي انتخابات پرشور آويزه گوش مسئولان است، بيان كرد كه فضاي آرام همراه با مشاركت حداكثري مردم لبيكي به اين نداي سكاندار انقلاب اسلامي است.
براساس گزارش هاي دريافتي شعبه هاي اخذ راي در شهرها و روستاهاي كهگيلويه و بويراحمد هم اكنون با ازدحام جمعيت همراه شده است.
گزارشگر: حميد جهان**انتشار دهنده:حسينعلي راشكي
3016/8005