آستارا - ايرنا - جشن مشاركت حداكثري ملت و پيروزي حسن روحاني در دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري با حضور مردم و مسئولان تالش در ميدان امام (ره) اين شهر برگزار شد.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ايرنا ، فرماندار تالش در اين آيين با تقدير از حضور گسترده مردم در خلق حماسه بزرگ انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي گفت: مردم با حضور حماسي خود در اين برهه زمان، عقلانيت و تدبير را قبول كردند.
سيد عيسي مهدوي افزود: 95 درصد مردم تالش در اين انتخابات شركت كردند و جوانان به عنوان بدنه پويا و فعال جامعه در اين حماسه بزرگ نقش مهمي ايفا كردند.
وي با قدرداني از عوامل برگزاري انتخابات ادامه داد: از 128 هزار و 913 راي مردم تالش، 89 هزار و 673 راي به دولت تدبير و اميد بود و شمار آراي دكتر روحاني در اين شهرستان نسبت به دوره قبل،13 هزار راي بيشتر شده است.
رئيس ستاد انتخابات روحاني در تالش نيز در اين جشن گفت: مردم تالش مشاركت بالايي در اين انتخابات به ثبت رساندند و اين امر از آگاهي و بينش والاي آنها حكايت دارد.
منصور يوسفي افزود: مردم با شركت گسترده و خلق حماسه بزرگ نشان دادند كه مي خواهند مردم سالاري ديني در كشور حاكم باشد.
در ادامه اين آيين كه تعدادي از منتخبان شوراهاي اسلامي تالش نيز حضور داشتند برنامه هاي متنوع فرهنگي، هنري و موسيقي اجرا شد.
دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و پنجمين دوره شوراهاي اسلامي همزمان در 29 ارديبهشت ماه در كشور برگزار شد.
تالش با بيش از 190 هزار نفر جمعيت، چهار بخش، 9 دهستان و پنج شهر در شمال غرب استان گيلان قرار دارد و 95 درصد مردم اين شهرستان در انتخابات 29 ارديبهشت ماه مشاركت كردند.
خبرنگار: سيد جلال سيد محمدي ** انتشار : نصراله ابراهيمي
7106 / 7124/6070