تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲

زنجان - ايرنا - جانشين فرماندهي انتظامي استان زنجان گفت: بيش از 21 كيلو گرم مواد مخدر از نوع ترياك و شيشه در 2 روز گذشته از سوي پليس اين استان و از داخل سه دستگاه خودرو سواري كشف و ضبط شد.

سرهنگ جعفر كردلو روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود:: ظهر روز گذشته /چهارشنبه/ پليس زنجان در جريان تهيه و توزيع مواد مخدر از نوع ترياك توسط يك فرد قاچاقچي و با استفاده از يك دستگاه خودرو سواري پرايد قرار گرفتند.
وي اظهار كرد : ماموران شهرستان زنجان و طارم در قالب 6 تيم عملياتي اين خودرو را كه در حال تردد در جاده قديم زنجان - خرمدره بود مشاهده كرده و با توجه به هماهنگي هاي قبلي صورت گرفته با مقامات قضايي زنجان، اين خودرو بلافاصله متوقف و در بازرسي از كوله پشتي متهم مقدار 19 كيلو و 600 گرم ترياك كشف شد.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان زنجان خاطرنشان كرد: در راستا اجراي طرح ارتقا امنيت اجتماعي، موضوع توزيع و فروش مواد مخدر ترياك در سطح شهرستان زنجان با استفاده از خودرو سواري پژو 206 در دستور كار قرار گرفت.
سرهنگ سعيد بابايي ، روز پنجشنبه با اعلام اين خبر به خبرنگار ايرنا افزود: ماموران پس از شناسايي متهم و بازرسي خودرو مقدار 1/560 كيلوگرم ترياك و هشت گرم سوخته ترياك به صورت بسته بندي در اوزان مختلف كشف و پس از انجام بازجويي و تشكيل پرونده قضايي به دادسرا معرفي و با صدور قرار قانوني روانه زندان مركزي شد.
فرمانده انتظامي شهرستان ابهر نيز از دستگيري يك سوداگر مرگ و كشف يك كيلو گرم مواد مخدر از نوع شيشه در اين شهرستان خبر داد و گفت: در پي دريافت خبري مبني بر حمل و توزيع مقادير مواد مخدر از نوع شيشه توسط سودا گر مرگ ساكن اطراف ابهر ، موضوع در دستور كار پليس مبارزه با مواد مخدر، آگاهي و كلانتري 11 شهرستان ابهر قرار گرفت.
سرهگ برزو مهديخاني گفت افزود: ماموران با تشكيل اكيپ هاي ويژه با استقرار در محل هاي موردنظر و كنترل خيابان هاي مواصلاتي سطح حوزه استحفاظي، نهايتا با توقيف و بازرسي يك دستگاه خودرو پژو مقدار يك كيلوگرم شيشه جاسازي شده در اين خودرو را كشف كردند.
وي اظهار كرد: در اين رابطه يك متهم دستگير و با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شد.
8068/6084
خبرنگار : پرويز غفاري ** انتشاردهنده: اسماعيل جهانبخش