آبادان - ايرنا -فرمانده منطقه سوم نيروي دريايي سپاه امام حسين(ع) ماهشهر گفت: دشمن درصدد است فرهنگ ايثار و شهادت را در جامعه اسلامي كمرنگ كند.

به گزارش ايرنا سردار يدالله بادين پنجشنبه در مراسم استقبال از 135 شهيد هشت سال دفاع مقدس در يادمان شهداي عمليات والفجر8 اروندكنار افزود:بعد از پايان دفاع مقدس دشمن هر روز از راه هاي مختلف درصدد است تا به انقلاب اسلامي ايران ضربه بزند.
وي اظهار داشت:هدف آمريكا و استكبار جهاني و برخي از كشورهاي مرتجع عربي اين است كه به انقلاب اسلامي ايران از طريق تهاجم فرهگي ضربه بزنند.
سردار بادين گفت:دشمنان ايران اسلامي چون توان نظامي لازم را براي مقابله ما ندارند مقدسات، فرهنگ از خودگذشتگي و شهادت را هدف هجمه هاي تبليغاتي خود قرار دادند تا به اهداف شوم خود دست يابند.
وي به بازگشت عزتمند و سرافرازانه 135 شهداي هشت سال دفاع مقدس اشاره كرد و افزود:اقتدار و عزت كشور مرهون جانفشاني و از خودگذشتگي جواناني كه جان خود را براي اعتلاي ايران اسلامي نثار انقلاب كردند.
وي اظهار داشت:شهدا با افتخار از كشور پاسداري كردند و امروز نيز جواب جانفشاني آنها، پايبندي به آرمان هاي انقلاب و پيروي از ولايت فقيه است.
فرمانده منطقه سوم نيروي دريايي سپاه امام حسين(ع) ماهشهر بيان داشت:امروز نيز سربازان ايران اسلامي آماده دفاع از كشور و انقلاب هستند.
به گزراش ايرنا پيكر 135 شهيد تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، لحظاتي قبل از آبراه اروندرود واقع در يادمان شهداي والفجر 8 در شهر مرزي اروندكنار وارد خاك وطن شدند.
18 نفر از اين شهدا از شهداي غواص (با دست هاي بسته) عمليات كربلاي 4 هستند كه در جزيره ام الرصاص تفحص شده اند.
پيكرهاي پاك شهداي تازه تفحص شده طي يكماه گذشته در مناطق عملياتي استان هاي بصره، العماره و حوالي شهر كوت عراق و عمليات محرم، خيبر، بدر، كربلاي 4 و تك هاي دشمن در اين مناطق از سوي جمعي از اعضاي كميته جست و جو تفحص شده اند.
قرار است مراسم شبي با شهدا در امشب در يكي از مساجد اروندكنار آبادان برگزار و شهدا صبح فردا جمعه به اهواز منتقل و سپس به تهران اعزام شوند.
3015/6002
خبرنگار:عدنان جواهري *** انتشار دهنده:كبري آقازري