كرمانشاه- ایرنا- استاندار كرمانشاه تاكید كرد: باید به سرعت در جهت رفع مشكلات مربوط به شكستگی لوله ها و انتقال آب به روستاهای بخش سرفیروزآباد شهرستان كرمانشاه رسیدگی و این مشكل سریعاً حل شود.

به گزارش ایرنا، اسداله رازانی روز پنجشنبه در جلسه ای كه به منظور رفع مشكل آبرسانی به روستاهای سرفیروزآباد تشكیل شد، افزود: شركت آب و فاضلاب روستایی موظف است به سرعت در جهت رفع مشكلات انتقال آب و شكستگی لوله ها به روستای سرفیروزآباد كه جزء مناطق محروم می باشد اقدام كند و نهایت اهتمام خود را در این راستا بكار گیرد.
وی بیان داشت: طی چند روز گذشته فرماندار كرمانشاه و بخشدار سرفیروزآباد توضیحاتی در خصوص مسائل مربوط به شكستگی و آبرسانی به این بخش ارائه كردند و من بلافاصله به تشكیل این جلسه برای تسریع در رفع این مشكل تاكید كردم.
استاندار كرمانشاه تصریح كرد: شركت آب و فاضلاب روستایی موظف است ظرف 10 روز نسبت به رفع شكستگی لوله ها و مشكلات مربوط به انتقال آب به بخش سرفیروزآباد اقدام كند و با اولویت این موضوع را در دستور كاری خود قرار دهد.
رازانی بیان داشت: ما از مدیران استان انتظار داریم هر مشكلی كه در خصوص ارائه خدمات به مردم به ویژه مناطق محروم وجود دارد با جدیت ورود پیدا كنند و اگر با كمبود بودجه و اعتبار مواجه هستند با پیگیری های ویژه به دنبال جذب اعتبارات بیشتر برای رفع مشكل باشند.
وی تاكید كرد: مدیران وظیفه دارند كارها را در خصوص ارائه خدمات به بهترین نحو انجام دهند و برای رفع مشكل پیگیری مداوم و مستمر داشته باشند.
در این جلسه با تاكید استاندار كرمانشاه اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال برای رفع مشكل آب و شكستگی لوله ها در كل استان و با اولویت رفع مشكل بخش سرفیروز آباد اختصاص یافت.
استان كرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای 14 شهرستان و 2 هزار و 620 روستا است.
8066 انتشاردهنده:علی مولوی