كرمانشاه- ايرنا- فرمانده انتظامي كرمانشاه گفت: 11 نفر از عاملان نزاع دسته جمعي در يكي از محلات كرمانشاه دستگير و به مراجع قضايي شدند.

به گزارش ايرنا، پايگاه خبري پليس روز شنبه به نقل از سرهنگ 'رضا شيرزادي' افزود: روز گذشته در پي اعلام مركز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر وقوع يك فقره نزاع دسته جمعي در يكي از محلات حاشيه شهر كرمانشاه به سرعت ماموران كلانتري هاي دولت آباد، 22 بهمن و تعاون وارد عمل شدند.
وي با بيان اينكه اين درگيري باعث خسارت و آسيب ديدن تعدادي از منازل و خودروهاي محل شده بود، افزود: ماموران انتظامي شهرستان كرمانشاه با توجه به حساسيت موضوع با استفاده از شگردهاي خاص پليسي در مجموع 11 نفر از عاملان نزاع را دستگير كردند.
فرمانده انتظامي كرمانشاه با بيان اينكه حضور به موقع پليس مانع از گسترش نزاع شده بود، گفت: متهمان به همراه پرونده تشكيل شده به منظور سير مراحل قانوني به دستگاه قضائي معرفي شدند.
سرهنگ شيرزادي با بيان اينكه پليس با شدت با برهم زنندگان نظم و امنيت عمومي برخورد مي كند، اظهاركرد: برخورد با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم عمومي به صورت جدي در دستور كار انتظامي شهرستان كرمانشاه قرار دارد.
وي تاكيد كرد: از تمام توان خود استفاده خواهيم كرد تا امنيت و آرامش شهروندان كه اولين نياز هر جامعه و از حقوق شهروندي است به نحو مطلوب برآورده شود.
7445/8066 خبرنگار: سامان رحمتيان**انتشار دهنده: علي مولوي