اهواز _ ايرنا _ مهاجم تيم استقلال خوزستان گفت : مقابل الهلال فقط به بردن فكر مي كنيم و تنها هدفمان صعود به مرحله بعد است.

به گزارش ايرنا، آرش افشين روز دوشنبه در نشست خبري قبل از بازي بين دو تيم استقلال خوزستان و الهلال عربستان در مرحله يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا اظهار كرد: الهلال تيم با تجربه اي بوده و از مهره هاي خوبي برخوردار است لذا بازي بسيار سختي در پيش داريم.

مهاجم تيم استقلال خوزستان با بيان اين كه بازي رفت را به تجربه كم خود در باشگاه هاي آسيا واگذار كرديم افزود: در آن بازي موقعيت هاي بسياري داشتيم و حتي برتر از حريف بوديم اما توپ هاي ما به گل تبديل نشده و نتوانستيم پيروز ميدان شويم.

وي با اشاره به اين كه تمرينات خوبي انجام داديم و از هر لحاظ آمادگي رويارويي با الهلال را داريم افزود: در بازي فردا چيزي براي از دست دادن نداريم و باور داريم كه مي توانيم از سد الهلال عبور كنيم.

افشين عنوان كرد: به لحاظ روحي و جسمي در شرايط خوبي قرار داريم و سعي مي كنيم از تجربه خوبي كه تاكنون بدست آورده ايم در بازي فردا استفاده كنيم.

وي در پايان اشاره كرد: فارغ از هر نتيجه‌اي كه در بازي فردا رخ دهد هواداران مطمئن باشند كه ما تمام سعي و تلاش خود را در ميدان انجام خواهيم داد.

ديدار بين دو تيم استقلال خوزستان و الهلال عربستان در بازي برگشت مرحله يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا روز سه‌شنبه در شهر دوحه قطر برگزار خواهد شد.

تيم الهلال عربستان در ديدار رفت بين دو تيم در شهر مسقط عمان موفق شد با نتيجه 2 بر يك از سد استقلال خوزستان بگذرد.
6002خبرنگار : پارسا شاكري **انتشاردهنده : كبري آقازري