یزد - ایرنا - دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منكر یزد از آغاز بكار گشت های مشترك این ستاد همراه با اداره اماكن عمومی فرماندهی انتظامی و اتاق اصناف در این استان در ماه مبارك رمضان خبر داد.

حجت الاسلام محمد فخرالدینی عصر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به دستور العمل اجرایی ماه مبارك رمضان كه از سوی ستاد امر به معروف ونهی از منكر كشور به منظور حفظ شئونات ماه مبارك رمضان و صیانت از فرهنگ دینی در این ماه مبارك ابلاغ شده ، 6 جلسه در موضوع های مختلف با گروه های مرجع تشكیل و مقرر شد فعالیت های فرهنگی و نظارتی در این حوزه با قوت بیشتر دنبال شود.
وی در مورد عملكرد گشت های مشترك برای نظارت بر عملكرد اصناف و بازار در یزد گفت: تاكنون عملكرد این گشت خوب و رضایت بخش بوده و به مواردی كه مورد نظر سه بخش بوده تذكرات لازم داده شده است.
این مسئول خاطر نشان كرد: قرار است نتیجه فعالیت ها در دهه اول ماه مبارك رمضان جمعبندی و به مسئولان و دستگاه های ذیربط و رییس ستاد امر به معروف ونهی از منكر استان ارائه شود تا تصمیم نهایی اتخاذ گردد.
فخرالدینی به اهمیت پیگیری فریضه امر به معروف و نهی از منكر در جامعه و میان مردم اشاره كرد و گفت: برای تحقق این واجب دینی همه مردم و مسئولان اجرایی باید وظایف خود را انجام دهند.
وی افزود: تحقق كامل فریضه امر به معروف و نهی از منكر جلو بسیاری از ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی را می گیرد و یك وظیفه مهم و همیشگی محسوب می شود.
ستاد اجرایی امر به معروف و نهی از منكر در سطح استان برنامه های مختلفی را در طول سال اجرا می كند.
7536/6197 خبرنگار:كاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@