گتوند-ايرنا-امام جمعه گتوند گفت:مسئولان با پرهيز از حاشيه پردازي بعد از انتخابات به فكر اشتغال و توليد ملي باشند.

به گزارش خبرنگار ايرنا حجت الاسلام محمدعلي شاه آبادي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه گتوند در مصلاي امام خميني(ره)اين شهر با اشاره به پايان يافتن انتخابات گفت: اكنون كه شوراي نگهبان صحت انتخابات را تاييد كرده ، از مسئولان انتظار مي رود به مسائل حاشيه اي پيرامون انتخابات نپردازند.
وي به تحقق شعار سال تاكيد كرد و افزود: مسئولان نسبت به مطالبات مردم اقدام كنند و خصوصا موضوع اشتغال و توليد ملي را سرلوحه كارهاي خود قرار دهند.
امام جمعه گتوند تاكيد كرد:همه مردم و مسئولان بايد براي تحقق شعار سال همت كنند و از تمام ظرفيت ها و موقعيت هاي كشور براي رفع مشكلات استفاده كنند.
حجت الاسلام شاه آبادي به 14 خرداد سالروز ارتحال ملكوتي بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني(ره) و انتخاب شايسته رهبرمعظم انقلاب حضرت آيت الله خامنه اي اشاره كرد و گفت:اگر چه اين امت پدري معنوي و تاثيرگذار را از دست داد،اما مقام معظم رهبري خلف صالح آن حضرت نشان داد، كه امامت و ولايت فقيه در جامعه اسلامي با تدبير و بصيرت رهبر معظم انقلاب مسير حق نظام اسلامي را طي كرده است.
وي با تسليت سالروز ارتحال امام راحل به ويژگي هاي آن عالم بزرگوار اشاره كرد و گفت:باور و اتكا به خداوند، باور و ايمان به مردم و استكبار ستيزي از ويژگي هاي شاخص حضرت امام خميني (ره) بود.
خطيب جمعه گتوند به مراسم بزرگداشت ارتحال امام راحل(ره)در عصر روز يكشنبه 14 خرداد در مصلي امام خميني(ره) گتوند اشاره كرد و مردم ولايت مدار اين شهرستان را در اين مراسم دعوت كرد.
حجت الاسلام شاه آبادي با اشاره به سالروز قيام 15 خرداد در سال 1342 و ياد و خاطره شهداي اين قيام افزود:15 خرداد نماد اسلام و دين باوري مردم مسلمان است و رژيم پهلوي در آن روز نشان داد كه مخالف با اسلام و سرسپرده و وابسته استكبار است.
وي در ادامه با انتقاد از وضعيت ساختار اداري شهرستان گتوند گفت:متاسفانه ساختار مديريتي شهرستان در برخي ادارات به جاي تقويت ،شكننده تر شده است.
امام جمعه گتوند اضافه كرد:نماينده مردم در مجلس و ديگر مسئولان بايد در تقويت ساختار اداري شهرستان تلاش كنند و اين مطالبه مردم بايد عملي شود.
حجت الاسلام شاه آبادي در ادامه به بهسازي شبكه برق رساني شهرستان گتوند در شهرها و روستاهاي منطقه اشاره كرد و از تلاش 'علي منصوري' مدير برق گتوند از نيروهاي خدوم و بومي شهرستان همچنين پرسنل زحمتكش اين مديريت تشكر و قدرداني كرد.
وي در پايان بابيان اينكه شهرستان گتوند نيروهاي توانمندي براي اداره دستگاه هاي اجرايي شهرستان دارد،افزود:نماينده مردم در مجلس بايد از اين افراد توانمند بومي استفاده كند و با مديران كم كار برخورد كند.
7467/6068
خبرنگار:باقرابراهيمي**انتشار:محمدعلي فريدپناه
كانال خبري ايرنا خوزستان: irnaahvaz@ براي دريافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به كانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپيونديد.