فواد احمدي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: در راستاي اجراي اين طرح تاكنون كار برداشت اطلاعات املاك نواحي منفصل ننله، نايسر و املاك منطقه 2 انجام شده است.
وي افزود: در راستاي اجراي اين طرح 15 نفر از كارشناسان اين اداره در قالب اكيپ هاي 2 نفره كار برداشت اطلاعات املاك را انجام خواهند داد.
مدير اجراي طرح مميزي املاك شهرداري سنندج گفت: در راستاي تسريع در اجراي طرح مميزي املاك ساكنان ناحيه منفصل شهري حسن آباد مدارك لازم شامل سند مالكيت، فيش آب، برق و پروانه ساختماني، پايان كار و مدارك شناسايي مالك بايد در اختيار ماموران اجراي طرح قرار گيرد.
وي اعلام كرد: در صورتي كه محل مورد مميزي واحد تجاري يا صنفي باشد؛ مدارك جواز كسب، اجاره نامه استيجاري، سند سرقفلي و مجوز تجاري اخذ شده از شهرداري ضروري است.
احمدي افزود: طبق قانون نوسازي، مميزي املاك هر پنج سال يك بار بايد توسط شهرداري ها انجام گيرد تا شهرداري به عنوان متولي امور شهري اطلاعات لازم از املاك و مستغلات سطح شهر داشته باشد.
وي هدف از اجراي طرح مميزي املاك را ثبت و نگهداري سوابق املاك، ايجاد بستر مناسب در تسريع امورات مديريت شهري، دستيابي آسان به اطلاعات عوارض نوسازي، امكان گزارش گيري سريع و دقيق از تعداد و مشخصات املاك و معابر با كاربري هاي مختلف، تهيه نمودارهاي آماري و ايجاد درآمد پايدار برشمرد.
شهر سنندج با حدود 500 هزار نفر جمعيت با سه ناحيه شهرداري اداره مي شود.
7348/6108
**خبرنگار: افسانه گلباغي/**انتشار دهنده: اميد بهمني
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
سنندج- ايرنا- مدير اجراي طرح مميزي املاك شهرداري سنندج با اشاره به آغاز اجراي اين طرح در ناحيه منفصل شهري حسن آباد گفت: در صورت همكاري ساكنان حسن آباد اطلاعات املاك اين ناحيه ظرف 6 ماه جمع آوري مي شود.