اهواز - ايرنا - مديركل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان خوزستان گفت:با همكاري استانداري خوزستان طرح كنترل و پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي در 10 منطقه اهواز اجرا مي شود.

غلام‌رضا شنبدي چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان با همكاري استانداري خوزستان در راستاي طرح كنترل و پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي در مناطق كوي علوي، سياحي، ملاشيه، باهنر، آل صافي، منبع آب، شيبان، زرگان، علي‌آباد و حصيرآباد براي كودكان و نوجوانان در ايام تابستان برنامه‌هاي فرهنگي، هنري و ادبي برگزار مي‌كند.
وي افزود: اين طرح با همكاري آموزش و پرورش خوزستان در مدارس منتخب 10 منطقه شهرستان اهواز برگزار خواهد شد و در آن كودكان و نوجوانان به ‌صورت رايگان در كلاس‌هاي كتاب‌خواني، شعرخواني، قصه‌گويي، كاردستي، بازي و سرگرمي، نقاشي، كارگاه نوشتن خلاق و مسابقات ادبي ثبت‌نام مي‌شوند.
شنبدي با اشاره به اينكه كلاس ها روزهاي شنبه تا سه‌شنبه هر هفته از ساعت 8:30 تا 12:30 در پايگاه‌هاي كانون در مدارس منتخب اين 10 منطقه برگزار خواهد شد پيرامون مكان ثبت‌نام اين طرح نيز توضيح داد: علاقه‌مندان در منطقه كوي علوي مي‌توانند روزهاي يكشنبه و سه‌شنبه با مراجعه به مدرسه احرار واقع در خيابان 60 متري كيان، انتهاي غزنوي، نبش كردوني مراجعه كرده و در اين كلاس‌هاي به‌صورت رايگان ثبت‌نام كنند.
وي اضافه كرد: والدين كودكان و نوجوانان در منطقه كوي سياحي نيز مي‌توانند با مراجعه به مدرسه موعود واقع در خيابان اتحاد روبه روي مسجد امام موسي كاظم(ع) فرزندان خود را در اين طرح مشاركت دهند.
وي در ادامه مدارس نجمه در خيابان هشت ملاشيه، مدرسه شقايق در محله سپيدار، كوي محلاتي، مدرسه شهيد مفتح در كوي آل صافي جنب بهداشت، مدرسه 15 خرداد در خيابان 18 منبع آب، مدرسه انديشه در شيبان، خيابان يك فرعي آبان بالاتر از كلانتري، مدرسه شهيد ديلمي در خيابان شهيد مطهري منطقه زرگان، مدرسه يادگار امام در منطقه علي‌آباد پشت فرودگاه اهواز و مدرسه حضرت مريم در انتهاي خيابان 7 منطقه حصيرآباد را ديگر پايگاه كانون در طرح كنترل و پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي معرفي كرد كه آماده ثبت‌نام كودكان و نوجوانان معرفي كرد.
وي يادآور شد: اين طرح به طور رسمي هفته آينده با حضور مسئولان استاني در اهواز آغاز و تا 14 شهريور ادامه خواهد داشت.
7164/ 6037
خبرنگار: عاطفه جوادي ** انتشار دهنده: عبدالحميد راجي