شوش - ايرنا - فرماندار شوش گفت: از ابتداي امسال تاكنون بيش از 51 كيلوگرم انواع مواد مخدر از نوع سنتي و صنعتي در اين شهرستان كشف و 44 نفر نيز در اين رابطه دستگير و تحويل مراجع قضايي شدند.

به گزارش روز پنجشنبه ايرنا رضا نجاتي در نشست شوراي فرعي مبارزه با مواد مخدر شهرستان شوش افزود:در اين مدت با تلاش عوامل انتظامي سه محموله عمده مواد مخدر از نوع ترياك و شيشه در مبادي ورودي شهرستان شوش كشف شد.
وي همچنين از جمع آوري 27 معتاد خياباني متجاهر از سطح شهر شوش خبر داد و گفت: اين افراد توسط عوامل انتظامي دستگير و تحويل مراكز ترك اعتياد شده اند.
فرماندار شوش با بيان اينكه دانشگاه ها،آموزش و پرورش و ديگر نهادهاي فرهنگي نقش مهمي در مبارزه با مواد مخدر دارند گفت: با توجه به اينكه قشر عمده اي از نسل جوان در معرض خطر مواد مخدر قرار دارد بايد با سرلوحه قرار دادن آموزش اين قشر را از پيامدها و آسيب هاي موادمخدر آگاه كرد.
نجاتي با تاكيد مجدد بر اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي گفت: پاكسازي نقاط آلوده سطح شهر با همكاري دستگاه قضايي و انتظامي شهرستان شوش انجام خواهد شد.
وي افزود: در اجراي اين طرح منازل خالي از سكنه كه به مركز معتادان و خرده فروشان مواد مخدر تبديل شده تخريب و با عرضه كنندگان مواد مخدر برخورد مي شود.
7280/6068
خبرنگار:مجتبي پناهي** انتشار: محمدعلي فريدپناه