اهواز _ ايرنا _ مديركل ورزش و جوانان خوزستان گفت: طي جلسه عصر امروز با استاندار اسپانسر تيم استقلال مشخص شد اما اين اسپانسر درخواست دارد كه نامش مخفي بماند.

افشين حيدري پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: خوشبختانه بعد از واگذاري باشگاه استقلال خوزستان به اداره كل ورزش و جوانان و انتخاب عبدالله ويسي به عنوان سرمربي اين تيم وضعيت اسپانسر باشگاه استقلال خوزستان مشخص شد و اين تيم از روز شنبه به كار خود ادامه مي دهد.
مديركل ورزش و جوانان خوزستان با بيان اين كه بعد از تعيين اسپانسر تيم قطعا براي فصل آينده از نظر هزينه‌ها و شركت در مسابقات مشكلي نداريم افزود: اسپانسر تيم استقلال خوزستان يكي از شركت هاي فعال در استان است كه تمايلي ندارد اسمش در رسانه ها درج شود و سعي دارد به صورت پنهان به حمايت مالي خود ادامه دهد.
وي در خصوص جذب بازيكن توسط اين تيم براي عقب نماندن از ساير رقبا گفت: بعد از حضور عبدالله ويسي در سمت سرمربي، بهمن روشنايي به عنوان سرپرست تيم مشخص شد و اين دو نفر از روز شنبه هفته آينده كار جذب بازيكن را آغاز خواهند كرد. استقلال خوزستان ظرفيت خوبي براي بچه هاي محروم خوزستاني است لذا تلاش مي كنيم ابتدا از بازيكنان خوزستاني استفاده كنيم اگر چه با تصميم عبدالله ويسي در بعضي از خطوط بازيكن غير بومي و نامدار به تركيب تيم اضافه مي شود.
حيدري در پاسخ به پرسش درباره راه حل مشكلات مالي فصل گذشته تيم استقلال خوزستان و تكرار نشدن آنها افزود: در اين فصل ساختاري اقتصادي بر مبناي فعاليت هاي فرهنگي براي باشگاه ترسيم خواهيم كرد تا بتواند در ليگ امسال و سال هاي آينده سر پا باشد اينگونه نيست كه ما به هر شكلي تيمي را ببنديم و روانه مسابقات كنيم كه در انتها به ليگ پايين تر سقوط كند بلكه سعي كرديم تيم ريشه‌دار استان را در خوزستان حفظ كنيم و از حالا به بعد هم با تمام قوا از اين تيم حمايت خواهيم كرد.
وي در پاسخ به اين پرسش كه مهدي زبيدي با وجود داشتن قرارداد با باشگاه استقلال خوزستان اما تمايلي به حضور در تيم ندارد گفت: تمام بازيكنان استقلال خوزستان كه با باشگاه قرارداد دارند بايد به قوانين پايبند باشند و اگر خلاف عمل كنند عليه آن ها به فدراسيون شكايت خواهيم كرد. فصل گذشته نزديك به 4 ميليارد تومان اعتبار به باشگاه تزريق شد مگر مي شود كه بگويند ما كمتر از 50 درصد دريافت داشتيم و از اين طريق خودشان را آزاد كنند و از تيم جدا شوند.
مديركل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: آن ها فكر نمي كردند كه تيم استقلال خوزستان برگردد و به كار خود ادامه دهد اما اكنون با حضور عبدالله ويسي قدرتمندتر از قبل به مار خود ادامه مي دهد. اگر امروز اين اتفاق براي استقلال اهوازي كه به ليگ دوم سقوط كرده ، رخ مي داد كسي غصه نمي خورد چرا كه استقلال خوزستان علاقه مندان به فوتبال در استان را با ورزشگاه ها آشتي داد.
وي با بيان اين كه شركت گروه ملي قبول كرد كه بدهي‌هاي فصل گذشته بازيكنان و كادرفني تيم را پرداخت كند تا از اين بابت مشكلي به وجود نيايد افزود: در هفته آينده مديرعامل و هيات مديره باشگاه مشخص خواهد شد و تلاش مي كنيم تيمي روانه مسابقات كنيم كه آبروي فوتبال خوزستان حفظ شود، مردم خوزستان از اين بابت نگران نباشند.
6002خبرنگار : محمد شاكري **انتشاردهنده : كبري آقازري